"Dumpjeschatje", ook. 😄quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:54 schreef Paul het volgende:
Heb nog mailtjes van 20 jaar terug in mn mail![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel jongeren zijn er al levend gekielhaald/ canceld worden door een woedende menigte Klaver-jeugd op eenhoorns?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:59 schreef Mathijsco het volgende:
Als je dit tegenwoordig zou flikken, zou je levend gekielhaald/ canceld worden door een woedende menigte Klaver-jeugd op eenhoorns.
Ze hadden zeker niet meer geld voor een designer dan de eerste de beste scholier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:03 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Lik toch mijn kano, of zoietsquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:59 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
"Dumpjeschatje", ook. 😄
In die tijd had je ook nog dat konijn: 'Ab normaal' met die schuine grappen.
Als je dit tegenwoordig zou flikken, zou je levend gekielhaald/ canceld worden door een woedende menigte Klaver-jeugd op eenhoorns.
Dus dat die vent staat daar met zijn staafmixer te roeren in de kano van dat mokkel.quote:
Ik kan mij die busreis niet herinneren als ellende, volgens mij was het gewoon lekker zuipen, kaarten en gezellig doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat een ellende met die bus. Op die leeftijd maakte dat nog niet zoveel uit.
https://www.gogo.nl/beachmastersquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:29 schreef XDo het volgende:
Gelukkig bestaat Beachmasters nog wel!
Toch?
Doe normal man.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:04 schreef WethouderHekking het volgende:
Vooral bekend van de reportages van Rob en Alberto :
Bekijk deze YouTube-video
Hij loopt er nog altijd moeilijk vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:11 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Heb jij toen wel geneukt aan de Costa ?
Zonde. Volgens mij ben ik ook nog een keer met Beachmasters meegeweest aantal jaren terug. Was wel leuk als jongeren zijnde om dat te doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
https://www.gogo.nl/beachmasters
"Misschien ken je de jongerenreisorganisatie Beachmasters nog, maar sinds 2020 is Beachmasters onderdeel geworden van GOGO Jongerenreizen."
Niet lang meer, gok ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |