Alweerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Aaaaaaaaaahhhhhhhhhhh
Zin om heeeeeeeel gek te doen, maar Âmbar slaapt
Ambar slaapt heel veel uren op een dagquote:
Zoals wel meer honden...quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ambar slaapt heel veel uren op een dag
Ik heb net staan springen enzo op muziek. Maar ja daar was je niet bij. Ik werd keihard veroordeeld door Ambarquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:10 schreef Recce het volgende:
[..]
En nu? Ik verwacht er wel iets van. Je zou heeeeeeel gek gaan doen.
Gelukkig niet! Dat doet Ambar goed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb net staan springen enzo op muziek. Maar ja daar was je niet bij. Ik werd keihard veroordeeld door Ambar
Dat ziet er heerlijk uitquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bbq chicken pizza.
Typisch Iers dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bbq chicken pizza.
Je bent sws gek, of je nu rondjes rent of niet..quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar mag rondjes rennen, maar zodra ik het doe ben ik gek
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
is dit beter?
Bekijk deze YouTube-video
Nou, dat ben je ook al wel als je geen rondjes rent hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar mag rondjes rennen, maar zodra ik het doe ben ik gek
Toen zag Jerney Kaagman er nog redelijk aantrekkelijk uit...quote:
Ja, ik wilde eens iets typisch Iers eten vandaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nee dat is TvBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |