wel rustige stapjes?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We wilden er een rustig dagje van maken. Alsnog 12.732 stapjes gezet.
Vergeleken met mijn avontuur in Oostenrijk is dat best rustig aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik sta op 3176.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, blijkbaar wel. Wel zo gezellig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze keer mag die ander gewoon meedoen, daarom dus een bed geschikt voor een trio
Wat lees ik nou allemaal?!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze keer mag die ander gewoon meedoen, daarom dus een bed geschikt voor een trio
Op vakantie even lokaal inslaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Was net in het kader van "we gaan binnenkort weer naar Schotland" eerdere filmpjes van Schotland aan het kijken. En natuurlijk zin in een wee dramKom ik net de fles tegen die ik net leeg aan het maken ben
Nou ja niet exact die fles maar okee. Deze stond er al ruim anderhalf jaar dus werd weer eens tijd. Binnenkort wat nieuws halen dus
![]()
[ afbeelding ]
Vakantie bijna voorbijquote:
@Luctor.et.Emergo heeft een spannende vakantiequote:
Hoe voel je je vandaag?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar wel. Wel zo gezellig.
In Ierland is het altijd spannend.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:luctor.et.emergo heeft een spannende vakantie
Good for him.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:luctor.et.emergo heeft een spannende vakantie
Geen hoofdpijn meer. Maar nog wel verkouden, hoesten en keelpijn (door het hoesten). Ik heb vandaag een hoestdrankje gehaald. Maar ik had misschien ook nog dampo moeten halen.quote:
Nou hop, er is vast nog een Boots open!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen hoofdpijn meer. Maar nog wel verkouden, hoesten en keelpijn (door het hoesten). Ik heb vandaag een hoestdrankje gehaald. Maar ik had misschien ook nog dampo moeten halen.
Eindelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |