quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:09 schreef CherryLips het volgende:
De broek is eerder te groot dan de jasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spiegel is nogal schmutzig
ik vinnum niet extreem te groot. lekker ruim zittendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spiegel is nogal schmutzigOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik vind het zo op de foto wel meevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spiegel is nogal schmutzig
Hoe zit ie met een dik vest eronder?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja daar is de rek een beetje uit, maar m'n goede broeken hangen nog te drogen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
De broek is eerder te groot dan de jas
Rechts van de knopen zie je een rand lopen, daar heb ik hem zelf een beetje geplooid zodat het wat mooier viel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vinnum niet extreem te groot. lekker ruim zittend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Jeps. het verbaast mij nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:13 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)t-voor-zedenmisdrijf
Holy fucking shit.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rechts van de knopen zie je een rand lopen, daar heb ik hem zelf een beetje geplooid zodat het wat mooier viel.maak even een filmpje dat je rond looptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar zonder gekheid. ik vind het niet extreem groot. ik houd van ruime kleding dus ik denk dat ik sowieso met een verkeerd oog kijkOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Tijdens de aanval ook nog.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:20 schreef bitterbal het volgende:
Las ook dat dat meisje Lisa nog 112 heeft gebeld vlak voor ze werd vermoord
Let's goquote:Het gaat om een 22-jarige man die verbleef op een locatie van het Centraal Orgaan opvang asielzoekers in de hoofdstad.
Mijn soort iemand?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:19 schreef CherryLips het volgende:
Het is lastig om te fotograferen maar er past nog iemand bij in
Je verwacht het niet.quote:
Snel opruimen dan maar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Knakker wordt ook verdacht van een derde misdrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |