abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219814623
Ik zag gisteren Mocro Maffia: Taxi en wat is dat ongelofelijk matig als je het vergelijkt met Sleepers.
Een flinterdun verhaal. Een prachtig Marokko en dan zo'n mager script.

Ik ben blij dat Sleepers nooit aan dit soort tussendoortjes begonnen is.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_220138143
De serie kent een hoop clusterfucks, plottwists en wendingen maar dit had ik niet zien aankomen.
Wat ongelofelijk dom en kut dat Teun stopt als Willem. Wat mij betreft 1 van de beste personages, zo niet het beste:

https://www.ed.nl/show/te(...)tige-sfeer~ab7f382d/
pi_220138431
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 21:54 schreef W00fer het volgende:
De serie kent een hoop clusterfucks, plottwists en wendingen maar dit had ik niet zien aankomen.
Wat ongelofelijk dom en kut dat Teun stopt als Willem. Wat mij betreft 1 van de beste personages, zo niet het beste:

https://www.ed.nl/show/te(...)tige-sfeer~ab7f382d/
Is een beetje als House of Cards zonder Spacey, trek dan de stekker er maar uit.

Sowieso wel benieuwd wat er dan is gebeurd, want het zal waarschijnlijk om Robert de Hoog gaan die echt alles in handen heeft
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220138808
Teun WAS Sleepers. Ik denk dat je zonder hem geen seizoen hebt dus ik zou er dan gewoon mee kappen. Zijn geweldige rol en geweldige teksten waren briljant. Dacht dat Robert en hij 2 handen op 1 buik waren altijd. Erg jammer hoe dit nu moet lopen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220139033
Robert de Hoog Vond ik alleen nooit zo overtuigend: dat ging wat mij betreft weinig dreiging vanuit.

[ Bericht 2% gewijzigd door NoCigar op 19-02-2026 18:33:56 ]
pi_220139581
Opnames voor s 4 zijn al klaar, laatste seizoen. Hij stopt dus sowieso

[ Bericht 0% gewijzigd door michiel_merk op 19-02-2026 07:51:33 ]
pi_220141579
Dacht dat ze nog aan het draaien waren. Dan is het nog even de vraag of Videoland het wel gaat uitzenden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220187154
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 07:24 schreef michiel_merk het volgende:
Opnames voor s 4 zijn al klaar, laatste seizoen. Hij stopt dus sowieso
Die zijn nog niet klaar. Ze waren tot en met de zomer nog aan het filmen.
Het is maar de vraag of hij uit een lopende producitie weg kan lopen.
RTL, Fremantle en Fiction Valley stoppen het vermoedelijk in de doofpot. Dit is geen serie die zomaar even kapot gaat, kost miljoenen dit verhaal.

Het is doodzonde want Willem kwam erg goed terug in seizoen 3.
Het is ook vrij kinderachtig dat Robert dan met de ideeen van Teun zou zijn gaan lopen of welke geruchten er ook op de juicechannels geplaatst zijn. Ik bedoel je werkt aan hetzelfde doel.

Haantjesgedrag eigenlijk.
pi_220187180
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 22:59 schreef freaky40 het volgende:
Teun WAS Sleepers. Ik denk dat je zonder hem geen seizoen hebt dus ik zou er dan gewoon mee kappen. Zijn geweldige rol en geweldige teksten waren briljant. Dacht dat Robert en hij 2 handen op 1 buik waren altijd. Erg jammer hoe dit nu moet lopen.
Nee, Willem was geen sleeper. De enige sleeper was Martin (Robert).
Martin was opgeleid door Ans en Henk om zowel bij de popo te gaan als bij haar bende.
Dat Teun Kuilboer (Willem) een karakter is, kan zeker worden gezegd.
Zeker met zijn oneliners.

Ik denk dat de serie nog veel verder door kan dan vijf seizoenen. Zeker in dat hele verhaal met die Engelsen zat zoveel meer potentie dan ze eruit gehaald hebben.

Het probleem van deze serie was te veel verhaallijnen. Als die van Teun/Willem zo hoog opgespeeld is dat hij (zoals in de laatste episode lijkt) in seizoen 3 Nora omlegd, al weten we dat niet zeker, dan kun je in seizoen 4 om die epische eindstrijd niet omheen. Tenzij je Ans alles laat oplossen.

Maargoed zoals ik op veel plaatsen las, zoals in de Instagram post van Sinem Kavus of Maryam Hassouni zijn het bijna allemaal ZZP'ers, dus die zijn ook bang dat als ze zich te hard uitspreken dat ze dan nooit meer gevraagd worden. Daarom kan iedereen relatief makkelijk alles maar geflikt worden. De zenderbazen en platforms zijn machtig.

[ Bericht 23% gewijzigd door W00fer op 23-02-2026 19:52:37 ]
pi_220188574
Ik heb het niet over het karakter Willem, maar over de acteur Teun Kuilboer in deze.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220189495
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb het niet over het karakter Willem, maar over de acteur Teun Kuilboer in deze.
Persoonlijk denk ik wel dat het zonder hem kan. Mits de rest ook beter wordt.
Kijk maar naar Penoza. Luther was daar de king of the hill. Maar er waren ook afleveringen zonder hem die ijzersterk waren.

Mocro Maffia idem. Iedereen dacht toen Paus dood was dat het wel klaar was. Toch waren de seizoenen daarna zeker niet slecht. Samira vond ik zeker ook goed.

Het tweede seizoen van Undercover met die gekke belgen, vond ik misschien nog wel beter dan die derde waarin Ferry weer terug is.
pi_220189497
Ik zal zijn snedige en lollig bedoelde kreten wel missen mocht hij stoppen in deze serie.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')