quote:
Op woensdag 18 februari 2026 22:59 schreef freaky40 het volgende:Teun WAS Sleepers. Ik denk dat je zonder hem geen seizoen hebt dus ik zou er dan gewoon mee kappen. Zijn geweldige rol en geweldige teksten waren briljant. Dacht dat Robert en hij 2 handen op 1 buik waren altijd. Erg jammer hoe dit nu moet lopen.
Nee, Willem was geen sleeper. De enige sleeper was Martin (Robert).
Martin was opgeleid door Ans en Henk om zowel bij de popo te gaan als bij haar bende.
Dat Teun Kuilboer (Willem) een karakter is, kan zeker worden gezegd.
Zeker met zijn oneliners.
Ik denk dat de serie nog veel verder door kan dan vijf seizoenen. Zeker in dat hele verhaal met die Engelsen zat zoveel meer potentie dan ze eruit gehaald hebben.
Het probleem van deze serie was te veel verhaallijnen. Als die van Teun/Willem zo hoog opgespeeld is dat hij (zoals in de laatste episode lijkt) in seizoen 3 Nora omlegd, al weten we dat niet zeker, dan kun je in seizoen 4 om die epische eindstrijd niet omheen. Tenzij je Ans alles laat oplossen.
Maargoed zoals ik op veel plaatsen las, zoals in de Instagram post van Sinem Kavus of Maryam Hassouni zijn het bijna allemaal ZZP'ers, dus die zijn ook bang dat als ze zich te hard uitspreken dat ze dan nooit meer gevraagd worden. Daarom kan iedereen relatief makkelijk alles maar geflikt worden. De zenderbazen en platforms zijn machtig.
[ Bericht 23% gewijzigd door W00fer op 23-02-2026 19:52:37 ]