abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218559710
Bij mijn duim heb ik aan de zijkant van mijn nagel een soort van huid wat uitsteekt. Als ik het weg wil halen dan riskeer ik dat ik het verder "inscheur" als het ware wat voor een paar dagen pijnlijk is.

Ik weet nooit hoe dit zo kan ontstaan. Dat deel van de duim gebruik ik ook niet, alleen de hele duim maar dat verklaart niet waarom dat stuk van de huid kapot gaat. Nu kan ik het wel zo laten maar dat is ook strontirritant en als ik er iets mee raak dan doet het ook een beetje pijn. Is hier geen schaartje voor ofzo die het tot de rand af kan knippen ofzo en een zalfje voor het stuk huid dat dan exposed is ofzo? Dit heb ik elk jaar wel en ik vind het zo naar gewoon
pi_218559781
Je kunt het afknippen met een nagelknippertje of een pincet gebruiken en dat velletje dan net zo lang draaien dat het vanzelf loslaat.
Daarna licht insmeren met Purol (de gele zalf) en eventueel een pleister erop.

NB: Deze zalf is heel vet, dus je kunt het beste een tissue of stuk keukenpapier gebruiken om in te smeren.
Anders moet je na de 'behandeling' je handen wassen en dat is dus niet de bedoeling.

Beterschap watje. _O-
  Moderator / Redactie FP vrijdag 22 augustus 2025 @ 01:00:35 #3
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_218559808
Nagelknipper gebruiken.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator vrijdag 22 augustus 2025 @ 07:08:06 #4
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_218560116
Alcohol helpt tegen de pijn
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 08:41:41 #5
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218560490
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 07:08 schreef Plompzakker het volgende:
Alcohol helpt tegen de pijn
Daar zijn een hoop geschiktere middeltjes voor.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218560618
Volgens mij is een figuurzaag daarvoor bedoeld, en dan bijvijlen met een vlakbandmachine om het goed glad te krijgen. Daarna verbinden met ducttape. Als het allemal wat droog is doop je het even in de frituurvet.

Voila je duim is weer gefixt!
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 09:05:43 #7
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218560732
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 08:56 schreef Invisibli het volgende:
Volgens mij is een figuurzaag daarvoor bedoeld, en dan bijvijlen met een vlakbandmachine om het goed glad te krijgen. Daarna verbinden met ducttape. Als het allemal wat droog is doop je het even in de frituurvet.

Voila je duim is weer gefixt!
ik gebruik meestal een haakse slijper
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 09:34:46 #8
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218561012
Dat heb ik bijna wekelijks wel een keer.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_218561887
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 00:41 schreef Hiddendoe het volgende:
Je kunt het afknippen met een nagelknippertje of een pincet gebruiken en dat velletje dan net zo lang draaien dat het vanzelf loslaat.
Daarna licht insmeren met Purol (de gele zalf) en eventueel een pleister erop.

[ afbeelding ]

NB: Deze zalf is heel vet, dus je kunt het beste een tissue of stuk keukenpapier gebruiken om in te smeren.
Anders moet je na de 'behandeling' je handen wassen en dat is dus niet de bedoeling.

Beterschap watje. _O-
Dit lijkt me een heel juist antwoord.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')