huehue?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen hier hun werk wel liggend kunnen doen hoor.
Wel handig voor een sexlijn sollicitatie dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eens een sollicitatiegesprek toen ik op krukken liep, tigste verdieping en de lift deed het niet.
Nou ja ik las net ook iets over een arboarts. Ik ga nu heel dom klinken maar ik denk dat wij die niet eens hebben? Bij die stichting die van hem was waar ik hiervoor hielp heb ik dat woord ook nog nooit gehoord (er waren wel vaste mensen in dienst daar).quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dit wel slecht hoor. ZELFS al ben je als leidinggevende niet op de hoogte van de regels waar je je aan te houden hebt () dan nog kun je toch zelf wel bedenken "HEEL MISSCHIEN moet ik hier gewoon een beetje voorzichtig mee omgaan
"
Anders ben je gewoon een aap.
Ik las arboarts op z'n Engels.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja ik las net ook iets over een arboarts. Ik ga nu heel dom klinken maar ik denk dat wij die niet eens hebben? Bij die stichting die van hem was waar ik hiervoor hielp heb ik dat woord ook nog nooit gehoord (er waren wel vaste mensen in dienst daar).
Ergens denk ik zal dit niet gewoon verplicht zijn (helemaal nu we echt een bedrijf zijn en geen stichting) maar ik heb dat woord nog nooit gehoord daar. Maar ik ben ook maar een vrijwilliger he.
Leuk zakcentje voor erbij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn nog wat die-hards die bellen
die-hards, hue huequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat? Al het personeel inlichten over de medische situatie van een collega? Nee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:06 schreef Ama het volgende:
Ergens denk ik zal dit niet gewoon verplicht zijn
Ja kut, ik zal het wel weer niet goed hebben geschreven maar goed ik laat het nu zo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las arboarts op z'n Engels.
Nee niet dat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Al het personeel inlichten over de medische situatie van een collega? Nee.
Altijd handig, zo'n noodpakketquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
Kattenbrokken ook bijna weer op dus ik heb weer 10 kilo besteld. Had ook net 60 zakjes natvoer binnen en ik heb echt zoveel snacks in allemaal soorten.
Lijkt bijna wel alsof ik hier een mini asiel run ofzo met mijn voorraad.
Ik loop al maanden een kapotte veter. Die dingen worden niet meer zo sterk gemaakt als vroegah.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had eerst nog een korte broek aan, maar het wordt niet echt zonnig en warm vandaag. Dus toch besloten om een lange broek aan te trekken. Vervolgens trek ik bij het aantrekken van mijn schoenen een van mijn veters kapot.
Oh het is geen eens een noodpakket maar ik heb geen zin om iedere maand dat allemaal te kopen dus ik koop graag dat allemaal in grotere hoeveelheid en dat is vaak ook goedkoper in verhouding.quote:
Opa vertelt hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik loop al maanden een kapotte veter. Die dingen worden niet meer zo sterk gemaakt als vroegah.
ken iemand die dit op haar 16e als bijbaantje had. heeft ze echt goed mee verdiendquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog 7 dagen en dan zit de vakantie er weer op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:32 schreef STING het volgende:
Nog 7 dagen en dan op vakantie
En daarna aan de slag in m'n nieuwe functie, perfecte timing een vakantie tussen m'n oude en nieuwe functie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |