Zoveel ligt niet op straat met al die zwervers hier. Wat veel zeg!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GC / Via Pecunia - Het geld ligt op straat!
Achtervolg je mequote:
Mag iedereen in posten hequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoveel ligt niet op straat met al die zwervers hier. Wat veel zeg!
Ik vond het in Polen.
Ja, eng hequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Achtervolg je me![]()
Ik ben aan de koffie
Zijn er zoveel zwervers bij jou in de wijk?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoveel ligt niet op straat met al die zwervers hier. Wat veel zeg!
Ik vond het in Polen.
In de stadquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zijn er zoveel zwervers bij jou in de wijk?
Ik zal een foto maken van het muntjequote:
Jaquote:
Daar ben ik lang niet meer geweest, maar de vorige keer dat ik er was vond ik het meevallen.quote:
Neequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vind je dat vervelend?
[..]
Lekker
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee
Maar ik hoef nog niet dat muntje in de thee
Asjeblieft, een koffie voor jou.
Ik heb alleen honing en gekookte melk voor erin, wil je daar ook iets van?
Ik wandel vaak een rondje en zie groepjes zwervers bij de rivier zitten en daar en elders(zoals binnenstad)de prullenbakken afzoeken naar flesjes en blikjes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar ben ik lang niet meer geweest, maar de vorige keer dat ik er was vond ik het meevallen.
Dat kunnen ook niet zwervers die het doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wandel vaak een rondje en zie groepjes zwervers bij de rivier zitten en daar en elders(zoals binnenstad)de prullenbakken afzoeken naar flesjes en blikjes.
Er staat de laatste tijd wel vaker politie te fiets in de stad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat kunnen ook niet zwervers die het doen.
Ik heb weleens op zondagochtend zwervers met elkaar op de vuist gingen voor het station en toen kwam de politie ook al aan om de boel te sussen.
Eet je aardbei eens opquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
French toast als ontbijt. [ afbeelding ]
Ik had al twee sneetjes op. Daarnaast Coco pops.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |