quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 04:28 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Tis wat he.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoor het al, veel te eigenwijs tegen jezelf.
Thanks.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat jij in nl in de achterkant van je bovenbeen bent gestoken?
Ik geef het door aan de overheid
Foute beweging plus koud water.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
dat is ook niet heel normaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zal best mijn winterjas over mijn t-shirt aan kunnen doen nu maar de laatste keer dat ik dit zei tegen iemand ben ik echt nog nooit zo hard uitgelachen in mijn leven.
Je moet eerst een warming-up doen.quote:
Ik heb ook nog nooit beweerd dat ik normaal ben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is ook niet heel normaal.
een t-shirtje is genoeg.
misschien ene licht vestje of bodywarmer voor buiten
Eerst even in het warme pierenbadje zwemmen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je moet eerst een warming-up doen.
Beterschap met je nek
Tussen alle urine van kleine kinderen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst even in het warme pierenbadje zwemmen.
Alsof al die bejaarden niet incontinent zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tussen alle urine van kleine kinderen.
Oh ja, die ook. Die laten het ook gewoon lopen zonder dat ze het door hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof al die bejaarden niet incontinent zijn.
Eerst moet bij mij het wondje dicht voordat ik mag zwemmen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ook écht weer eens gaan zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |