nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er uiteindelijk wel iets mee gedaan wordt.
Ze is geen nachtbraker meer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:27 schreef Ama het volgende:
Hedwig gaat al drie ochtenden naar buiten ipv snachts.
Jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan had je misschien beter wel kunnen zuipen.
Hoe krijg je dat nou voor elkaar?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:37 schreef Nattekat het volgende:
Nou, die nek die ik gister bij het zwemmen verrekt heb gaat waarschijnlijk nog wel even irritant doen
auwiequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:37 schreef Nattekat het volgende:
Nou, die nek die ik gister bij het zwemmen verrekt heb gaat waarschijnlijk nog wel even irritant doen
Tussen je orenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan jij mij zeggen waar die knop zit?
Weet ik veel! Ze hebben daar veel ervaring met muggen, dus misschien kun je het daar ergens doorgeven zodat ze er wat aan kunnen doen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou zou niet weten wat ik er mee zou moeten doen?
Dan zit die wel goed verstoptquote:
Pak gewoon een andere nek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal best mijn winterjas over mijn t-shirt aan kunnen doen nu maar de laatste keer dat ik dit zei tegen iemand ben ik echt nog nooit zo hard uitgelachen in mijn leven.quote:
Dat jij in nl in de achterkant van je bovenbeen bent gestoken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet ik veel! Ze hebben daar veel ervaring met muggen, dus misschien kun je het daar ergens doorgeven zodat ze er wat aan kunnen doen?
Ik hoor het al, veel te eigenwijs tegen jezelf.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zit die wel goed verstopt
Ik stap mijn bed in en zeg tegen mijzelf tot morgen ochtend 7 uur
Maar ik luister dus niet naar mijzelf
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:45 schreef Koen66 het volgende:
zou soms handig zijn een kast vol reserve-onderdelen te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |