SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Vind dat nummer altijd te lang duren, wordt nogal eentonig op een gegeven moment. Al hoorde ik daar laatst een live-versie van en dan is het een stuk beter nummerquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Fear of the Dark gaat (gedeeltelijk) daar ook over
Ik vind hem live ook beter dan de studioversiequote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind dat nummer altijd te lang duren, wordt nogal eentonig op een gegeven moment. Al hoorde ik daar laatst een live-versie van en dan is het een stuk beter nummer
Rustaaaghhhquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
raAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAwr
Is die weer notes bij elkaar aan het rellen?quote:
Meestal is dat dan het moment om er maar geen te pakkenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je niet weet in welke snacks je zin hebt?
ja op dit moment last vanquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je niet weet in welke snacks je zin hebt?
wat moeten we nu?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja op dit moment last van
Volgende week weer gewoon weer 25+ hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:29 schreef Nattekat het volgende:
De tijd dat het nog lekker zwemmen is buiten is wel afgelopen nu. Nog maar één week bikkelen gelukkig.
Ja, vast.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende week weer gewoon weer 25+ hoor
Dan zoek je maar een binnenbad hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, vast.
En zelfs al is het 25, zoals maandag en dinsdag, dan nog koelt het in de avond heel rap af. En die lage nachttemperaturen koelen het water ook hard af.
Awwwquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zoek je maar een binnenbad hoor
In de COVID-periode buiten zwemmen. Steenkoud en je kon je nog niet eens binnen omkledenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Awww
#neverforget die periode dat ik midden in de winter buiten trainde
Ik weet nog dat ik toen elke week thuis onder de warme douche sprong om weer rustig op te warmen. De hele autorit van 20 minuten met verwarming volle bak aan was niet genoeg, bij lange na niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de COVID-periode buiten zwemmen. Steenkoud en je kon je nog niet eens binnen omkleden
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:54 schreef Nattekat het volgende:
Muffin genuttigd trouwens.
@:Citizen.Erased mag er ook één
Nietquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |