Round-Up.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:40 schreef Jahr00n het volgende:
gewoon stront over de schutting gooien
'S morgenvroeg gaan alle sproeiers aan voordat de zon opgaat en waarschijnlijk ook chemicaliënquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:27 schreef Kriegel het volgende:
Snap sowieso niet hoe zij zovaak hun gras kunnen maaien. Gaat het daar niet hartstikke dood van?
Als ik dat soms op YouTube ziequote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:47 schreef Mathijsco het volgende:
Ocharm.
TS wil niet wéten wat een echte horror buur is.
Klopt.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:01 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Als ik dat soms op YouTube zie
Bekijk deze YouTube-video
Maar dat zijn dan wel de echte tokkiewijken, ik heb medelijden met mensen die daar noodgedwongen moeten wonen door oa scheiding, baanverlies etc
Zelf bij mij thuis ken ik alleen de buren van hallo en de ene kant zijn nooit thuis en die andere is een oude man die rustig is. (Binnenstad Utrecht)
Nu ben ik benieuwd naar je horrorverhalen 😜quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:05 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Klopt.
En dan nog is er niet zoiets als een 'objectieve maatstaf'; de norm is gewoon normaal.
Ik spreek meer vanuit mijn eigen referentiekader, uit wat ik zelf zoal heb meegemaakt qua buren; en dan heeft TS het getroffen.
Nee, echt niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:25 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar je horrorverhalen 😜
Oh god ik had een hele lekkere buurvrouw. Ging in spandex onkruid wieden in de voortuin. Lesbisch dus helaas.quote:
Boah wat geil, ik hoop dat je foto's hebt gemaakt en deze op internet heb gegooidquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Oh god ik had een hele lekkere buurvrouw. Ging in spandex onkruid wieden in de voortuin. Lesbisch dus helaas.
Dus als ik het goed begrijp heb je een hekel aan de buren omdat ze elke dag hun gras maaien?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:30 schreef Hogwarts het volgende:
Hey hallo,
Ik was de afgelopen dagen bij mijn ouders, die wonen relatief rustig met een stuk grond, gras om het huis etc etc. Er zit een grote heg tussen mijn ouders tuin en die van de buren, dus die hoor of zie je bijna niet. Maar wat een takkewijf is die buurwijf zeg, ik ken ze niet echt behalve van het grasmaaien en de verhalen die ik heb gehoord van andere buurtbewoners.
Ze zijn ergens in de 60, doen iets van spirituele onzin en maaien zovaak het gras en zijn zo vaak aan het vegen en harken dat ik er boos over word. Dit tafereel speelt al jaren maar het lijkt erger te worden.
Elke dag een uurtje vegen en die paar bladeren (ze wonen heel dicht bij een bos) worden elke dag geharkt van het gras en ze maaien letterlijk 3 a 4x per dag het hele gazon. Ze hebben natuurlijk ook zo'n automatische maaier die dan tussendoor de hele dagen aanstaat. Hallo ben je niet goed? Het maakt ook een verschrikkelijk kutgeluid...
Het grappige is dat ik het gazon van mijn ouders ging maaien en precies daarna ging zij natuurlijk ook aan de gang want het kan niet dat het gazon van mijn ouders er korter uitziet dan die van hunzelf...
Dit gebeurt echt elke keer zegt mijn vader.
Ze zegt ook geen woord en kijkt chagrijnig en als er iemand komt is alles koek en ei en hoor je haar het hardste lachen. Ze is psychisch niet goed zeggen ze.
Ik heb medelijden met die vent van dat wijf, die wordt maar dingen opgedragen want anders ruzie. Opzich is hij wel okay en maakt ook wel eens een praatje als die alleen is.
Man man man, ik ben wel eens vaker bij mijn ouders maar zoals ik al zei irriteer je er mateloos aan als je er op let wat je dus niet moet doen. Ze zeggen wel eens in de binnenstad geen rust maar ik moet zeggen dat ik me minder aan andere erger in een drukke stad dan wanneer het zo rustig is.
Het is geen tokkiewijk, verre van.
Bedankt voor het lezen, mazzel.
Hogwarts
quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:13 schreef Näsenbar het volgende:
Hoe komen jullie aan zoveel ruimte rondom de woonwagen? Op welk kamp staan jullie?
Wat een takkeherrie komt daarvanaf.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:12 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp heb je een hekel aan de buren omdat ze elke dag hun gras maaien?
Dat is alles? Dat heet leefgeluiden. En dan noem je je buurvrouw een "takkewijf"? Jeetje man. Ze doet je helemaal niets.quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:17 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Wat een takkeherrie komt daarvanaf.
Zelfs dat hondje kijkt zo van "no way dat ik deze bench uitkom."quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:01 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Als ik dat soms op YouTube zie
Bekijk deze YouTube-video
Maar dat zijn dan wel de echte tokkiewijken, ik heb medelijden met mensen die daar noodgedwongen moeten wonen door oa scheiding, baanverlies etc
Zelf bij mij thuis ken ik alleen de buren van hallo en de ene kant zijn nooit thuis en die andere is een oude man die rustig is. (Binnenstad Utrecht)
quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:08 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat is alles? Dat heet leefgeluiden. En dan noem je je buurvrouw een "takkewijf"? Jeetje man. Ze doet je helemaal niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |