SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Kijk.... het gewone leventje. Dat is toch ook maar het beste.quote:
Het begint wel meteen met een hele vervelende vergadering.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk.... het gewone leventje. Dat is toch ook maar het beste.
Je moet maar zo denken.... je kan hem maar gehad hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het begint wel meteen met een hele vervelende vergadering.
Dus even rustig opstarten is er niet bij.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:23 schreef livelink het volgende:
Toen we nog naief romantische nummers over de SovjetUnie schreven.
Toen vond ik het ook al irritant.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
We kijken nu wel heel anders naar Rusland inderdaad.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken.... je kan hem maar gehad hebben.
Is het daarna rustig opstarten.
Dit nummer ook?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen vond ik het ook al irritant.
Best wel jaquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen vond ik het ook al irritant.
Ik vind dit nummer echt verschrikkelijk, ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit nummer ook?
Ik vind Elton John niets, maar dit nummer vind ik nog wel gaan.
Bij ons is dat precies andersomquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit nummer ook?
Ik vind Elton John niets, maar dit nummer vind ik nog wel gaan.
Gisteren vlak voor 18.00 uur kreeg ik een berichtje van een collega uit onze Amsterdamse winkel.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Eens kijken of ik mijn wachtwoord nog weet
Je verwacht haar vaker te moeten redden?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Gisteren vlak voor 18.00 uur kreeg ik een berichtje van een collega uit onze Amsterdamse winkel.
Kon niet meer in haar computer en was haar wachtwoord vergeten.
Ik zei: dan zal ik hem even aanpassen.
Zegt ze..... je bent mijn reddende engel.
Dus heb ik er zoiets van gemaakt: reddendeengel1
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Gisteren vlak voor 18.00 uur kreeg ik een berichtje van een collega uit onze Amsterdamse winkel.
Kon niet meer in haar computer en was haar wachtwoord vergeten.
Ik zei: dan zal ik hem even aanpassen.
Zegt ze..... je bent mijn reddende engel.
Dus heb ik er zoiets van gemaakt: reddendeengel1
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Je verwacht haar vaker te moeten redden?
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Kim Wilde You keep me hanging on
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |