Vandaar dat ik het niet ken.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kleding voor iemand die mannen balt.
Ik denk dat hij bedoelde dat Singh het heeft gestikt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 00:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jatog importen dit dat Balr. wordt volgens die man gestikt in Sardinië
Maar wil je eentje dan?quote:Op zondag 24 augustus 2025 09:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde dat Singh het heeft gestikt.
Dan ga je ook niet rijk worden.quote:
Nog niet al kreeg ik geld toe. Ik zou me kapotschamen met die kleding en veel te bang zijn voor gezichtsverlies.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:11 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar wil je eentje dan?
80 euro, speciaal voor jou
My friend
Barcelona is te ver weg man. Ik ga dit weekend naar de Costa del Sol om ze te slijtenquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:14 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ga je al die shirtjes op de Ramblas aan toeristen proberen te slijten?
Draag het zelf ook nietquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nog niet al kreeg ik geld toe. Ik zou me kapotschamen met die kleding en veel te bang zijn voor gezichtsverlies.
Ze zijn niet highclass en duur gezien ze failliet zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:53 schreef Fushia2 het volgende:
Lekker 300 shirtjes van Balr. gekocht voor 25 euro exclusief.
Was een mooie zomerdeal volgens de importeur
Ik word rijk.
Balr. is highclass en duur
Hahaha dikke pech voor jullie
Is nu juist een nichemarkt hč een beetje zoals Saab auto's.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze zijn niet highclass en duur gezien ze failliet zijn.
Zijn kutauto's, net zoals dit kutshirts zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is nu juist een nichemarkt hč een beetje zoals Saab auto's.
Ik vind die nieuwere modellen, waarvan het blijkbaar onderhuids Opels zijn (heb ik me laten vertellen, weet dit niet zeker) wel erg mooi op het oog.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zijn kutauto's, net zoals dit kutshirts zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |