je moeder aan je vader:quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Had daarna ook wat chocola uit de keukenla gejat voor tijdens de film, ben net Goudlokje.
Ik zit gewoon voor de startgridquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus als ie dan in bocht 1 eruit spint dan zie je hem überhaupt niet?
"We denken dat sr iemand heeft ingebroken! Moet je fe staat van de wc zien!"quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren niet thuis, hopelijk waren de dampen een beetje opgetrokken later.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Dus die mensen kwamen gisteravond thuis in een halletje waar de dampen je op de ogen slaan, en vervolgens zijn de knoppers wegDie weten meteen dat ik het was.
kabeltje voor een kattenbak?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
Ik moet echt eens ophouden met alles veel te goed opruimen. Ik had dus een andere kattenbak gekocht (voor in die kist).
Maar nu had ik gisteren binnen een uur mijn vorige kattenbak verkocht alleen ik heb schijnbaar het kabeltje niet meer wat erbij hoort.!
Ik snap het nog steeds nietquote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zodat er geen stank uit de kattenbak komt.
ik vermoed stroom voor een ventilatortje ofzo?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet
Ja:quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vermoed stroom voor een ventilatortje ofzo?
Die linkjes werken hier gewoon niet want ik kom elke keer weer op de homepage. Zelfs nu ik de app verwijderd heb.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:25 schreef STING het volgende:
Ik zat al in de buurt
https://www.bol.com/nl/nl(...)end/9300000222528483
https://skoov.nl/products/easycat-zelfreinigende-kattenbak-2025quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Die linkjes werken hier gewoon niet want ik kom elke keer weer op de homepage. Zelfs nu ik de app verwijderd heb.
Kan me ook niet voorstellen dat ik bewust het stroomkabeltje voor de kattenbak heb weggegooid.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Kabeltjes moet je nooit weggooien
Nee zo hip is dat ding ook weer niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
https://skoov.nl/products/easycat-zelfreinigende-kattenbak-2025
ah ja, mijn ouders hadden vroeger ook zo'n bak met een filter er in (wel zonder ventilator)quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja:
[ link | afbeelding ]
(Is uiteraard geen recente foto)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |