abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218553803
Jaja.. Het bekende riedeltje.. Een massa surveillance maatschappij nastreven vanuit de zogenaamde behoefte aan meer veiligheid.

[ Bericht 33% gewijzigd door Netsplitter op 21-08-2025 11:41:25 (Lijkt mij duidelijk.) ]
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  donderdag 21 augustus 2025 @ 10:16:31 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218553829
ok
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_218553952
Incompetente mensen overschatten nogal eens hun eigen kunnen en daardoor wanen ze zich bovengemiddeld competent. Mensen die werkelijk bovengemiddeld competent zijn, hebben daarentegen de neiging hun eigen kunnen te onderschatten. Minder competente mensen slaan zodoende hun eigen capaciteiten hoger aan dan zij die veel competenter zijn. Dat kan een verklaring zijn voor het gebrek aan intellectueel zelfvertrouwen waar sommige competente mensen mee kampen: zij gaan ervan uit dat anderen net zo capabel zijn als zijzelf. Incompetente mensen vergissen zich dus doordat ze zichzelf te hoog inschatten, terwijl competente mensen zich vergissen doordat ze anderen te hoog inschatten.[2] Het echte dunning-krugereffect is hoogstwaarschijnlijk niet zo groot, en wordt vaak ten onrechte aangevoerd om iemands onkunde mee te verklaren.[4]
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 21 augustus 2025 @ 10:40:55 #4
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218553966
Ik heb een wijkagent in huis
Je bent een waardeloze agent.
  Redactie Frontpage donderdag 21 augustus 2025 @ 10:45:59 #5
38148 crew  Innisdemon
pi_218554003
Ietwat terechte klacht. het hele land (en deze route in het bijzonder) vol camera's hangen is niet alleen onwenselijk, het is ook nog eens mosterd na de maaltijd.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  donderdag 21 augustus 2025 @ 10:55:22 #6
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_218554061
quote:
Cameras langs route waar 17-jarig meisje omkwam vermoord werd
  donderdag 21 augustus 2025 @ 11:31:10 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_218554273
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 10:45 schreef Innisdemon het volgende:
Ietwat terechte klacht. het hele land (en deze route in het bijzonder) vol camera's hangen is niet alleen onwenselijk, het is ook nog eens mosterd na de maaltijd.
Het helpt hier niet tegen. Enige voordeel dat daders sneller opgepakt kunnen worden en een paar jaar achter de tralies geen nieuwe slachtoffers kunnen maken.
The End Times are wild
pi_218554390
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 10:45 schreef Innisdemon het volgende:
Naja, vaak genoeg dat een dader opgepakt wordt n.a.v. camerabeelden op straat of van omwonenden. Dus het heeft m.i. zeker wel nut.

Ik zie er de nadelen ook niet zo van in. Al die privacyschendingen m.b.t. smartphones en zo begrijp ik volkomen, maar de straten surveilleren vind ik hartstikke goed.

Mag ik vragen wat jij er tegen hebt?
pi_218554495
Ergens snap ik deze actie wel. Daders keren vaak terug naar de plaats delict. Als iemand zich daar verdacht gedraagt of ongebruikelijk vaak langsloopt o.i.d. en deze is kort voor het vinden van het lichaam ook gezien. Dan hebben ze wel een signalement waar ze actief naar kunnen zoeken.
Ook in moeilijke tijden.
pi_218554559
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 10:38 schreef Fok-it het volgende:
Impotente mensen overschatten nogal eens hun eigen kunnen en daardoor wanen ze zich bovengemiddeld potent
Fokcorrectie. Geen dank.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_218554631
Zodat ze die testosteronbom verkrachters in de gaten kunnen houden. Als je daar iets op tegen hebt ben je verdacht
pi_218554671
Die camera's zijn er dan ook niet om elk fietsend meisje te volgen. Maar om bij een verdachte situatie mee te kunnen kijken.

Je kan niet voor elke camera 1 persoon hebben die het live in de gaten houdt.
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218555037
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 12:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
Die camera's zijn er dan ook niet om elk fietsend meisje te volgen. Maar om bij een verdachte situatie mee te kunnen kijken.

Je kan niet voor elke camera 1 persoon hebben die het live in de gaten houdt.
Er werken letterlijk legers bij opsporingsdiensten
pi_218555124
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 13:30 schreef Vvdjemoeder het volgende:

[..]
Er werken letterlijk legers bij opsporingsdiensten
Opsporing ja.

Maar waarom zou een fietsend meisje gevolgd moeten worden als er op dat moment geen aanleiding voor is?

Bovendien kan ze daar ter plekke van haar fiets zijn afgetrokken, precies op het punt waar even geen camera hing.
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  donderdag 21 augustus 2025 @ 14:40:00 #15
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218555495
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 12:28 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Zodat ze die testosteronbom verkrachters in de gaten kunnen houden. Als je daar iets op tegen hebt ben je verdacht
Stemmen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218563017
quote:
5s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 10:55 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Zo’n hekel aan die trend van dat overal zoveel eufemismes worden gebruikt om alle ellende maar te downplayen hè. Vooral nieuwssites hebben er een handje van.
pi_218564311
:')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')