abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218552603
Die NPO journalist is een grote idioot. Doet alsof hij niet weet wat de deep state is een maakt de vader van Elon Musk belachelijk.

Het zal je vader maar zijn. Het gore lef haha
twitter
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_218552624
Bovenaan de piramide zit de anonieme klasse. En ze zijn lid van de club van rome, committee of 300 etc. Deze mensen besturen de poppetjes en gaan over leven en dood.
pi_218552640
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:29 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Bovenaan de piramide zit de anonieme klasse. En ze zijn lid van de club van rome, committee of 300 etc. Deze mensen besturen de poppetjes en gaan over leven en dood.
Geven geen fuck om mensenlevens.
Wij volkjes worden dom gehouden en voor gek verklaard als je dat oprecht denkt. So be it. Dan maar dom
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_218552758
Ik dacht dat je jezelf uitschold _O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218552791
Ik raad deze video aan. Deze uitleg zit waarschijnlijk het dichtst bij de waarheid.
Bekijk deze YouTube-video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')