Ja die onder andere, aandoenlijk beestje, maar ook wel een beetje een aansteller met zn overdagquote:
Er wonen twee nachtvlinders in mn oude jas, en die twee nachtvlinders die wonen er pas. Eén noem ik Charlotte de andere bas, die kinders van vlinders in mn oude jas.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat komt ook omdat iemand heeft bedacht om vlinderachtigen in te delen in dag- en nachtvlinders. Terwijl ze in het Engels gewoon butterflys and moths zeggen. Eigenlijk zijn nachtvlinders motten, maar motten wil men in Nederland niet gebruiken ivm negatieve bijklank.
Einde verhaal. Goed oke.
Hier moet ik je gelijk in gevenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja die onder andere, aandoenlijk beestje, maar ook wel een beetje een aansteller met zn overdag
Wat vlinder je?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er wonen twee nachtvlinders in mn oude jas, en die twee nachtvlinders die wonen er pas. Eén noem ik Charlotte de andere bas, die kinders van vlinders in mn oude jas.
Nee doe toch maar motten
Bedankt voor je spreekbeurtquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat komt ook omdat iemand heeft bedacht om vlinderachtigen in te delen in dag- en nachtvlinders. Terwijl ze in het Engels gewoon butterflys and moths zeggen. Eigenlijk zijn nachtvlinders motten, maar motten wil men in Nederland niet gebruiken ivm negatieve bijklank.
Einde verhaal. Goed oke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |