Check je ijzer.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:35 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben echt zo bizar moe terwijl ik gister zowat de hele dag in bed gelegen heb en vannacht ook goed geslapen heb.
Zo rechtstreeks koud uit blik?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:02 schreef Nizno het volgende:
ijzer...
ik eet spinazie vanavond!!
(450gr voor mn uppie)
Pop-zno.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:02 schreef Nizno het volgende:
ijzer...
(450gr voor mn uppie)
blik?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo rechtstreeks koud uit blik?
nee ik doe niet aan koud en blikquote:
Misschien morgen als enkel meewerktquote:
Maar je blik is wel koud?quote:
Ik zalm lasagne met spinaziequote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:02 schreef Nizno het volgende:
ijzer...
(450gr voor mn uppie)
goed bezig.quote:
*legt koud compres op enkel*quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
Valt opzich mee met enkel
Ik kan staan en voorzichtig lopen. Aan 1 kant kleine zwelling en ik denk dat het daar ook een beetje blauw wordt.
Maar ik kan hem gewoon bewegen en draaien enzo, alleen een beetje gevoelig.
het is enkel een beetje gevoelig? #gemistekans #illetmyselfoutquote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
Valt opzich mee met enkel
Ik kan staan en voorzichtig lopen. Aan 1 kant kleine zwelling en ik denk dat het daar ook een beetje blauw wordt.
Maar ik kan hem gewoon bewegen en draaien enzo, alleen een beetje gevoelig.
En dan zeggen dat ik slechte opmerkingen maakquote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:27 schreef STING het volgende:
[..]
het is enkel een beetje gevoelig? #gemistekans #illetmyselfout
Beetje dubbel zoquote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:27 schreef STING het volgende:
[..]
het is enkel een beetje gevoelig? #gemistekans #illetmyselfout
Snotverquote:
na 3 dagen is het ergerquote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
Aan 1 kant kleine zwelling en ik denk dat het daar ook een beetje blauw wordt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |