Van wie ben jij een kloon als ik vragen mag? Een maand actief en 27 posts per dag.. Je hoeft niet te antwoorden natuurlijk maar ben gewoon benieuwd..quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:33 schreef Mathijsco het volgende:
Jezus.
Zijn deze kinderen uberhaubt meerderjarig?
On topic: geen van allen.
Van iemand die hier 23 jaar geleden weleens kwam. Dan begrijp je meteen mijn antwoord.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon als ik vragen mag? Een maand actief en 27 posts per dag.. Je hoeft niet te antwoorden natuurlijk maar ben gewoon benieuwd..
Nee maar ik ben misschien gewoon dom. Ik kwam hier volgens mij 25 jaar geleden en ik heb geen probleem met dit topic. Het is niet erg om aangetrokken te zijn tot 18 jarigen, en ze zijn 18 jaar of ouder anders stonden ze niet naakt op de frontpagequote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:57 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Van iemand die hier 23 jaar geleden weleens kwam. Dan begrijp je meteen mijn antwoord.
Ik kan hier niet zoveel mee. Succes!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 01:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee maar ik ben misschien gewoon dom. Ik kwam hier volgens mij 25 jaar geleden en ik heb geen probleem met dit topic. Het is niet erg om aangetrokken te zijn tot 18 jarigen, en ze zijn 18 jaar of ouder anders stonden ze niet naakt op de frontpage
Dit maar dan met de conclusie precies andersomquote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik moet kiezen tussen nummer 2 en 4
Ondanks de memmen ga ik voor 2
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:25 schreef Masberum het volgende:
[ afbeelding ]
Van de frontpage: VrijMiBabes #259 (not very sfw!)
Allemaal behalve de rechtse te grote borsten
Ikzelf vind de 3e het knapste maar ik zou gaan voor de 4e, niet vanwege de borsten.
Een relevant topic daarover is hier te vinden: SEX / Waarom zijn borsten aantrekkelijk?
Maar vooral omdat ze haar benen niet zoals de rest gesloten heeft. Ze staat open.
Als ze minderjarig waren geweest had dat natuurlijk nooit hier op de Frontpage gestaan hequote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:33 schreef Mathijsco het volgende:
Jezus.
Zijn deze kinderen uberhaubt meerderjarig?
On topic: geen van allen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |