Ik vind flinke melktieten die melk spuiten zeker niet minder geil.quote:Op zondag 3 augustus 2025 03:00 schreef Metalfrost het volgende:
Op het moment dat er inderdaad borstvoeding wordt gegeven, is de aanzet tot voortplanting al gedaan, en dus is het minder aantrekkelijk voor de man en dus ook minder 'geil'.
Smaakt nog best lekker ook.quote:Op zondag 3 augustus 2025 03:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vind flinke melktieten die melk spuiten zeker niet minder geil.
Ik ging uit van TS' veronderstelling, en daardoor het antwoord op een mening.quote:Op zondag 3 augustus 2025 03:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vind flinke melktieten die melk spuiten zeker niet minder geil.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 03:00 schreef Metalfrost het volgende:
De hele redevoering achter de gedachtegang van een man waarom de borsten van een vrouw aantrekkelijk zijn, is evolutionair genesteld in het feit dat zij borstvoeding kan geven. Dat is de énige reden. Het idee dat je wilt ontkennen dat de borstvoeding onaantrekkelijk is, is hoe deze evolutionaire voorwaarde in je brein is vastgelegd - zodat je de daad tot voortplanting van de soort kunt voltrekken. Op het moment dat er inderdaad borstvoeding wordt gegeven, is de aanzet tot voortplanting al gedaan, en dus is het minder aantrekkelijk voor de man en dus ook minder 'geil'.
Een populaire hypothese is toch dat een groot paar tieten de kont dient te emuleren sinds we rechtop lopen gezien de voorkant daardoor meer aantrekkingskracht behoeft?quote:Op zondag 3 augustus 2025 03:07 schreef Ridocar het volgende:
Dat is evolutionair bepaald. Het is net als de meeste uiterlijke kenmerken die bepalend zijn voor gezond en sterk nageslacht, en dat komt nog van de tijd dat we in berenvellen liepen.
Vrouwen vallen op lange, gespierde en zelfverzekerde mannen (daar krijg je lange, gespierde en zelfverzekerde kinderen van) en mannen vallen op brede heupen (want dat baart makkelijker) en tieten (kinderen die borstvoeding krijgen overleven ook beter).
Dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 3 augustus 2025 08:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
[..]
Een populaire hypothese is toch dat een groot paar tieten de kont dient te emuleren sinds we rechtop lopen gezien de voorkant daardoor meer aantrekkingskracht behoeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Borsten zijn niet aantrekkelijk.
Bah.
Klopt, anders moet ze in de kroeg met haar kont naar je toe gaan staan terwijl ze met je aanpapt en dat wordt raar.quote:Op zondag 3 augustus 2025 08:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
[..]
Een populaire hypothese is toch dat een groot paar tieten de kont dient te emuleren sinds we rechtop lopen gezien de voorkant daardoor meer aantrekkingskracht behoeft?
Volgens die logica zouden borsten dan aantrekkelijker moeten worden des te groter ze zijn, maar dat gaat natuurlijk ook niet helemaal op.quote:Op zondag 3 augustus 2025 03:07 schreef Ridocar het volgende:
Dat is evolutionair bepaald. Het is net als de meeste uiterlijke kenmerken die bepalend zijn voor gezond en sterk nageslacht, en dat komt nog van de tijd dat we in berenvellen liepen.
Vrouwen vallen op lange, gespierde en zelfverzekerde mannen (daar krijg je lange, gespierde en zelfverzekerde kinderen van) en mannen vallen op brede heupen (want dat baart makkelijker) en tieten (kinderen die borstvoeding krijgen overleven ook beter).
Ligt eraan, alles natuurlijk in verhouding. Disclaimer: het lijkt veel op vleeskeuring, dus als je je daardoor getriggerd voelt, jammer dan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:20 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Volgens die logica zouden borsten dan aantrekkelijker moeten worden des te groter ze zijn, maar dat gaat natuurlijk ook niet helemaal op.
kleine suggestie, schrijf het zo:quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:25 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Gezien de onderwerpen die TS aansnijdt, wil ik een nick-change voorstellen:
Masberum wordt Masturberum
In een thermen / spa waar iedereen naakt loopt, is het ook zelden echt geil. Als je zoveel borsten ziet, treedt er gewenning op. Daarnaast zien veel borsten er gewoon beter uit in kledij. Alleen die kleine 1% met echt geweldig goede borsten blijven interessant in zo'n setting. Zelfde geldt voor billen en vagina's eigenlijk. Bedekt, net niet zichtbaar zijn, creëert spanning. Als met zoveel dingen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:43 schreef Ciclon het volgende:
Bij geïsoleerde indianenstammen hangen de tieten vrij, heb niet het idee dat de mannen daar tieten iets zien als "geil". Dus ik denk dat het inderdaad is aangeleerd, het is verworven als een soort verboden fruit en dat maakt mensen geil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |