abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218402295
Bedoel een vagina stimuleert nog wat sensoren in de penis.. maar borsten doen eigenlijk niks, ze zijn gewoon aanwezig. Misschien het idee dat ze je kinderen melk kunnen geven? Maar dat is niet een geile gedachte.. Waarom vinden we borsten aantrekkelijk?
pi_218402417
De hele redevoering achter de gedachtegang van een man waarom de borsten van een vrouw aantrekkelijk zijn, is evolutionair genesteld in het feit dat zij borstvoeding kan geven. Dat is de énige reden. Het idee dat je wilt ontkennen dat de borstvoeding onaantrekkelijk is, is hoe deze evolutionaire voorwaarde in je brein is vastgelegd - zodat je de daad tot voortplanting van de soort kunt voltrekken. Op het moment dat er inderdaad borstvoeding wordt gegeven, is de aanzet tot voortplanting al gedaan, en dus is het minder aantrekkelijk voor de man en dus ook minder 'geil'.
Google is your friend, abuse your friends
pi_218402423
Dat is evolutionair bepaald. Het is net als de meeste uiterlijke kenmerken die bepalend zijn voor gezond en sterk nageslacht, en dat komt nog van de tijd dat we in berenvellen liepen.
Vrouwen vallen op lange, gespierde en zelfverzekerde mannen (daar krijg je lange, gespierde en zelfverzekerde kinderen van) en mannen vallen op brede heupen (want dat baart makkelijker) en tieten (kinderen die borstvoeding krijgen overleven ook beter).
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_218402441
quote:
2s.gif Op zondag 3 augustus 2025 03:00 schreef Metalfrost het volgende:
Op het moment dat er inderdaad borstvoeding wordt gegeven, is de aanzet tot voortplanting al gedaan, en dus is het minder aantrekkelijk voor de man en dus ook minder 'geil'.
Ik vind flinke melktieten die melk spuiten zeker niet minder geil.
pindazakje
pi_218402444
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 03:21 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Smaakt nog best lekker ook.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_218402488
Ik vind borsten zelf ook niet bijzonder geil of aantrekkelijk
Het is vooral het feit dat vrouwen ze meestal verbergen dat ze zo geil maakt
Mja
pi_218402498
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 03:21 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Ik ging uit van TS' veronderstelling, en daardoor het antwoord op een mening.
Google is your friend, abuse your friends
pi_218402648
Ja zo werkt het niet, vroeger kozen boeren voor een stevige (lees gezette) vrouw.
Ik heb liever een modepopje met flinke jetsers :9~
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_218402796
quote:
2s.gif Op zondag 3 augustus 2025 03:00 schreef Metalfrost het volgende:
De hele redevoering achter de gedachtegang van een man waarom de borsten van een vrouw aantrekkelijk zijn, is evolutionair genesteld in het feit dat zij borstvoeding kan geven. Dat is de énige reden. Het idee dat je wilt ontkennen dat de borstvoeding onaantrekkelijk is, is hoe deze evolutionaire voorwaarde in je brein is vastgelegd - zodat je de daad tot voortplanting van de soort kunt voltrekken. Op het moment dat er inderdaad borstvoeding wordt gegeven, is de aanzet tot voortplanting al gedaan, en dus is het minder aantrekkelijk voor de man en dus ook minder 'geil'.
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 03:07 schreef Ridocar het volgende:
Dat is evolutionair bepaald. Het is net als de meeste uiterlijke kenmerken die bepalend zijn voor gezond en sterk nageslacht, en dat komt nog van de tijd dat we in berenvellen liepen.
Vrouwen vallen op lange, gespierde en zelfverzekerde mannen (daar krijg je lange, gespierde en zelfverzekerde kinderen van) en mannen vallen op brede heupen (want dat baart makkelijker) en tieten (kinderen die borstvoeding krijgen overleven ook beter).
Een populaire hypothese is toch dat een groot paar tieten de kont dient te emuleren sinds we rechtop lopen gezien de voorkant daardoor meer aantrekkingskracht behoeft?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218403120
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 08:28 schreef Akathisia het volgende:

[..]
[..]
Een populaire hypothese is toch dat een groot paar tieten de kont dient te emuleren sinds we rechtop lopen gezien de voorkant daardoor meer aantrekkingskracht behoeft?
Dat dacht ik dus ook
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_218403133
Chatgpt zegt dat het ook cultureel en dus aangeleerd is

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  zondag 3 augustus 2025 @ 09:13:19 #12
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218403135
Je kan ermee spelen en als ze groot genoeg zijn dan kan je er bepaalde dingen tussen stoppen en dan wrijven
Je bent een waardeloze agent.
  zondag 3 augustus 2025 @ 09:14:34 #13
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_218403155
Borsten zijn niet aantrekkelijk.
Bah.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_218403531
Borsten en heupen zijn aantrekkelijk, omdat dat historisch gezien een grotere kans geeft op het hebben van gezond nageslacht, en dat diep in het onbewuste van de man verankerd zit. Kinderen krijgen is één ding, maar het was nog een hele kunst om ervoor te zorgen dat ze hun eerste jaar haalden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Forum Admin zondag 3 augustus 2025 @ 11:01:50 #15
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218403937
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 09:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Borsten zijn niet aantrekkelijk.
Bah.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_218403961
Ik vind grote borsten helemaal niet aantrekkelijk. Bovendien gaan grote borsten op een gegeven moment eerder hangen.
pi_218404267
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 08:28 schreef Akathisia het volgende:

[..]
[..]
Klopt, anders moet ze in de kroeg met haar kont naar je toe gaan staan terwijl ze met je aanpapt en dat wordt raar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_218404481
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 03:07 schreef Ridocar het volgende:
Volgens die logica zouden borsten dan aantrekkelijker moeten worden des te groter ze zijn, maar dat gaat natuurlijk ook niet helemaal op.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_218404836
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 12:20 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Volgens die logica zouden borsten dan aantrekkelijker moeten worden des te groter ze zijn, maar dat gaat natuurlijk ook niet helemaal op.
Ligt eraan, alles natuurlijk in verhouding. Disclaimer: het lijkt veel op vleeskeuring, dus als je je daardoor getriggerd voelt, jammer dan.

Als je van die europacups hebt en verder nul body kan dat averechts werken.
Net als vergrotingen die onnatuurlijk verkeerd uitpakken, van die ballonnen zeg maar.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_218405833
Eckte mannen worden intrinsiek opgewonden van de perfecte vrouwelijke natuurlijke voortplantingsorganen.
Is niet slecht, is niet goed.. zo ies natoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_218406239
Gezien de onderwerpen die TS aansnijdt, wil ik een nick-change voorstellen:
Masberum wordt Masturberum
  zondag 3 augustus 2025 @ 15:29:54 #22
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218406336
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 15:25 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Gezien de onderwerpen die TS aansnijdt, wil ik een nick-change voorstellen:
Masberum wordt Masturberum
kleine suggestie, schrijf het zo:
Masturberum
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 3 augustus 2025 @ 15:50:36 #23
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218406682
Tetten zijn aantrekkelijk, omdat tetten.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  zondag 3 augustus 2025 @ 16:43:03 #24
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_218407651
Bij geïsoleerde indianenstammen hangen de tieten vrij, heb niet het idee dat de mannen daar tieten iets zien als "geil". Dus ik denk dat het inderdaad is aangeleerd, het is verworven als een soort verboden fruit en dat maakt mensen geil
pi_218409900
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 16:43 schreef Ciclon het volgende:
Bij geïsoleerde indianenstammen hangen de tieten vrij, heb niet het idee dat de mannen daar tieten iets zien als "geil". Dus ik denk dat het inderdaad is aangeleerd, het is verworven als een soort verboden fruit en dat maakt mensen geil
In een thermen / spa waar iedereen naakt loopt, is het ook zelden echt geil. Als je zoveel borsten ziet, treedt er gewenning op. Daarnaast zien veel borsten er gewoon beter uit in kledij. Alleen die kleine 1% met echt geweldig goede borsten blijven interessant in zo'n setting. Zelfde geldt voor billen en vagina's eigenlijk. Bedekt, net niet zichtbaar zijn, creëert spanning. Als met zoveel dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')