Gelukkig loopt jay enkel op goede dagen weg 👍 top kindquote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:09 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Ja nee maar je hebt goede dagen en slechte dagen met LC he
En dat onverstaanbare gemompel van Dion over B&B.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:16 schreef Ballerina888 het volgende:
Dat gezanik van Sanneke met die kraskaartjes.
Ik hoorde het bij de 2e keer kijken inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:52 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel, je hoort zoë ook wat terug zeggen.
Zo fijn, kinderen passen zich al helemaal aan de idioterie van hun moeder aan 🫣quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Gelukkig loopt jay enkel op goede dagen weg 👍 top kind
En waarom, echt waarom, praat zij met volle mond en filmt ze dat ook nog?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:23 schreef Earring het volgende:
[..]
En dat onverstaanbare gemompel van Dion over B&B.
Nu weet ze weer niet of ze al die kraskaarten gaat gebruiken. Heel dankbaar, not
Maar je, gisteren fietsen , vandaag naar een straat verderopquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie gaat Jay zoeken, want die heeft Liejum zelf mee naar buiten genomen 😱 zij lag zeker op de bank te rotten ofzo, dat ze dat niet door had?
Ja, ik zou eerst kijken waar ze zijn, maar Debbie niet, filmt rustig de kat, al roepend. zo een apart geval.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Echt... hoe? En waarom film je je kat en ben je vooral blij dat de kat ook miauwt (wat ik niet hoor trouwens 🤔🤷 maar goed heb ook nooit een huilbaby gehoord daar)
Maar positief... ze kan in nood dus prima rond lopen/wandelen! Kan de rolstoel nadat deze gemaakt en ontstickert is naar iemand die hem echt nodig heeft 👌
En dan nog ze zijn nog geen week weg, van een week slecht eten raakt zo’n kindje echt niet direct ondervoed. Mijn ervaring is ook dat kinderen slechter eten op vakantie, na de vakantie weer in het gewone ritme en ze aten weer normaal. (En wij gingen wel 2 weken weg, ik had misschien van die drankjes mee moeten nemen die arme kinderen toch 😏)quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:12 schreef Henrike het volgende:
Die Dbm met haar vragenronde.
Ik geloof direct dat ze deze vragen zelf verzint.
Wat interessant doen over een vakantiehuisje .
Haar kind eet niks volgens haar maar op de foto heeft ze toch echt een groot broodje in de hand.
Ik zie 4 borden met eten, een ijsje wat ze eet.
En op de foto's zie ik echt geen kind wat er uitgehongerd uitziet, gewoon een normale kleuter.
DBM doet altijd net of haar kinderen ondervoede tere zieltjes zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:12 schreef Henrike het volgende:
Die Dbm met haar vragenronde.
Ik geloof direct dat ze deze vragen zelf verzint.
Wat interessant doen over een vakantiehuisje .
Haar kind eet niks volgens haar maar op de foto heeft ze toch echt een groot broodje in de hand.
Ik zie 4 borden met eten, een ijsje wat ze eet.
En op de foto's zie ik echt geen kind wat er uitgehongerd uitziet, gewoon een normale kleuter.
Sowieso zijn ze allemaal bang van hun eigen schaduw. Zij heeft allerlei angsten, maar zowat elke story iets wat de kinderen weer niet durven of bang van zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
DBM doet altijd net of haar kinderen ondervoede tere zieltjes zijn.
Ik wilde ook zoiets plaatsen😂quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:20 schreef WildeTuinen het volgende:
De meest ongeloofwaardige reclame gaat wat mij betreft naar Michelle Bollen en Ter Stal.
Alsof zij ooit daar echt kleding gaat kopen.
(Niets mis met Ter Stal hoor! Maar MB is alleen van de boetiekjes en dure merken volgens mij)
Wellicht kan ze iedere sponserdeal wel meer dan goed gebruiken..quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:20 schreef WildeTuinen het volgende:
De meest ongeloofwaardige reclame gaat wat mij betreft naar Michelle Bollen en Ter Stal.
(Niets mis met Ter Stal hoor! Maar MB is alleen van de boetiekjes en dure merken volgens mij)
Wat zat er dan allemaal in die tassen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:21 schreef Earring het volgende:
DBM morgenmiddag alweer naar huis
Ik snap niks van dat extra kleren kopen en wassen
Ik heb bij haar OOTD spiegel foto's nog nooit een tag gezien van Ter stal, dus idd volledig ongeloofwaardigquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:20 schreef WildeTuinen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |