Diep in de nacht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog ongeveer anderhalf uur.
Mijn enorme backlog is het daar niet mee eensquote:
De tijd van grote announcements op dit soort evenementen is gewoon voorbij, helaas.quote:
Oude servers ook plat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn enorme backlog is het daar niet mee eens
rip E3quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De tijd van grote announcements op dit soort evenementen is gewoon voorbij, helaas.
Ik vind dat een kwetsende opmerking 😱quote:
Zit net in Crusader Kings 3quote:
Je bent zellufquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vind dat een kwetsende opmerking 😱
Kan niet wachten om honderden euro's uit te geven aan DLC voor iets wat ik duizenden uren speel.quote:
CK nooit gespeeld, hoe anders is dat als EU?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit net in Crusader Kings 3
Hoe druk is het daar eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:40 schreef Drankster het volgende:
Ik heb Onimusha 1 t/m 4 grijs gespeeld maar heel warm word ik niet van deze beelden.
Misschien donderdag spelen op Gamescom als ie er is.
Graag live fokverslag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:40 schreef Drankster het volgende:
Ik heb Onimusha 1 t/m 4 grijs gespeeld maar heel warm word ik niet van deze beelden.
Misschien donderdag spelen op Gamescom als ie er is.
Je speelt als een bloedlijn, niet als natie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:43 schreef Coco het volgende:
[..]
CK nooit gespeeld, hoe anders is dat als EU?
Met foto'squote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag live fokverslag.
Interview cosplayers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |