quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:37 schreef Karzai het volgende:
2 keer gebeld, toch maar uit bed gekropen onder de douche gestapt en een paar kleren aangetrokken, verder uitslapen werd mij niet gegund.
vaatwasser aangezet, zo maar even naar het kruidvat
vieze plaatjes voor @:cherrylips
Wtf heb je gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 keer gebeld, toch maar uit bed gekropen onder de douche gestapt en een paar kleren aangetrokken, verder uitslapen werd mij niet gegund.
ziet er echt naar uit KarzaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet het nog pijn?
Is het echt een zonneallergie?
Nee, Ambar kan wel in het kratje voorop mijn fiets zittenquote:
En wat zei de huisarts dan? Is er iets wat je erop kan smeren ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Lijkt wel een schaafwond ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Of krokodil.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt wel een schaafwond ofzo.
Als daar steeds veel suiker inzat, is het wel logisch dat je nu lekker aan het afvallen bent.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
ik heb denk ik al bijna 3 weken geen gesuikerde drankjes op
zoals frisdrank of bv ice tea peach wat ik elke dag dronk
Ik dacht billenquote:
Ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan wat je er verder bij eet de rest van de dag.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Als daar steeds veel suiker inzat, is het wel logisch dat je nu lekker aan het afvallen bent.
Elke dag frisdrank is gewoon niet zo'n goed idee, wat je er verder ook bij eet.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan wat je er verder bij eet de rest van de dag.
JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Time for some actionquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
Een vriendin dacht dat ze tot 1 uur moest werken (is dus niet zo) en ze zou daarna voor mij lak halen bij de Action en hierheen komen om te chillen maar denk dat ik toch zelf naar de Action moet fietsen.
Fijn dat het merkbaar verbeterdquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:15 schreef Karzai het volgende:
het begon woensdag met wat rode plekjes wat leek op zonneallergie, maar in de nacht van vrijdag op zaterdag escaleerde de boel, mijzelf ingesmeerd met exzeem creme
maandag naar de huisarts, die zei dat ik dat beter niet kon doen en dat vanzelf weer weggaat
die rode kleur is goed en teken vanherstel, het wordt ook wel minder en er komt een korst omheen, de jeuk is ook grotendeels weg en het doet alleen pijn als ik mijn arm strek
Ja ik moet wel ben ik bang want morgen komt mijn vader de kist brengen en vrijdag komt even iemand een opening maken (ik heb nog nooit met zo'n zaag gewerkt en het moet ook in één keer goed gedaan worden).quote:
Doodskist?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik moet wel ben ik bang want morgen komt mijn vader de kist brengen en vrijdag komt even iemand een opening maken (ik heb nog nooit met zo'n zaag gewerkt en het moet ook in één keer goed gedaan worden).
Dus dan zou ik het dit weekend af kunnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |