abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218542349
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 18:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zeg toch nergens dat het niet mag? Ik vind het persoonlijk alleen onzin, daarnaast is het ook nog heel slecht voor de huid.
S ochtends douchen, s middags zwemmen, s avonds douchen.
Kan ze daarna weer zeuren dat flip en flap zo'n jeuk of eczeemhuid krijgen, wat dan weer ligt aan t vakantiepark maar vast niet aan haar.

Ik word er zo moe van dat je niet je eigen ervaring mag delen, want dan zijn mensen weer gepikeerd omdat ze denken dat jij vind dat het de allerbeste manier is.
Je geeft jezelf toch als voorbeeld.. wij doen het zo prima toch
Ieder op zijn eigen manier niets mis mee.. als zij ze 100x wilt douchen en er over zeuren.. haar probleem
Gewoon muten 🙃
pi_218542358
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 18:49 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Van zo’n account kun je toch niet rondkomen?

Niks zeggend en alleen maar linkjes
Lijkt me ook niet, ze deelt alleen maar linkjes
Hoe moet je daar iemand mee uitkopen? Maar hoezo moet je iemand uitkopen in een huurhuis??
pi_218542403
Dat AM Lot een luier om doet in de auto bij zo'n lange reis moet ze lekker zelf weten, al doet ze die oudste zoon van d'r nog een luier om , moet zij weten.
Wat ik erg vind is dat het weer online staat voor Jan en Alleman.
Nu ook weer in een story; extra poeppauze hihi haha
Leuk voor die kinderen weer. Maar als de volgers het maar grappig vinden hè, Annemarie?!
pi_218542425
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 16:09 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
In ieder geval met een heel kinderlijk stemmetje, gok ik. Ik vind dat stiekem een heel stom stemmetje wat zij steeds opzet. Ik weet het hoor, veel mensen doen dit bij jonge kinderen, maar die van haar vind ik ook meteen vervelend ofzo 🤣
Haha ja helemaal mee eens. Maar ik vraag me dus af of ze dat in het echt ook doet, of dat zij zich online echt anders voordoet. Sommige dingen die zij zegt/doet zijn zo onnozel dat ik me bijna niet voor kan stellen dat dat echt is.
pi_218542457
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 19:08 schreef Weerikier het volgende:
Dat AM Lot een luier om doet in de auto bij zo'n lange reis moet ze lekker zelf weten, al doet ze die oudste zoon van d'r nog een luier om , moet zij weten.
Leuk voor die kinderen weer. Maar als de volgers het maar grappig vinden hè, Annemarie?!
Nou dit inderdaad! Ik hoop dat als het haar tijd is om weer een luier te dragen, haar kinderen haar met foto en al op the gram zetten! Kijken of het dan nog steeds zo leuk is allemaal.

Bizar toch dat wij dit soort feiten allemaal weten over haar kinderen.
pi_218542505
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 19:12 schreef Mirp het volgende:

[..]
Haha ja helemaal mee eens. Maar ik vraag me dus af of ze dat in het echt ook doet, of dat zij zich online echt anders voordoet. Sommige dingen die zij zegt/doet zijn zo onnozel dat ik me bijna niet voor kan stellen dat dat echt is.
Ze deelt weleens wat waarin ze praat tegen haar kinderen. En dat klinkt alsof ze het tegen een heel klein kind heeft. Terwijl je daar natuurlijk ook gewoon tegen kan praten maar dat doet DBM zeker niet. Ik hoop dat zij qua taalgebruik niet zo praat als op threads. Wat een niveau daar!
pi_218542530
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 18:49 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Van zo’n account kun je toch niet rondkomen?

Niks zeggend en alleen maar linkjes
Ze wil ook helemaal niet rondkomen van haar account? Ze is momenteel nog mede-eigenaar van de winkel en is ook actief op zoek naar werk. En tot die tijd, alle beetjes helpen toch? Groot gelijk.
pi_218542533
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 19:02 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Lijkt me ook niet, ze deelt alleen maar linkjes
Hoe moet je daar iemand mee uitkopen? Maar hoezo moet je iemand uitkopen in een huurhuis??
Misschien wil die vent een soort van oprotpremie?
pi_218542534
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 16:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie schooit om donaties voor Zoë’s sponsorloop. Lijkt nobel, maar ze zegt er niet hij dat degene die het meeste ophaalt een prijs kan winnen. (Net als toen bij die clubloten) gehaaid mens
Alles voor haar prinsesje
pi_218542578
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 19:28 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien wil die vent een soort van oprotpremie?
De helft van de verhuiskosten, beetje dom 🤣
Waarom zou je dat aan de ander moeten betalen.. onzin dit.. dat is niet iemand uitkopen dat is gewoon iemand geld geven
pi_218542605
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 18:25 schreef mignonne het volgende:

[..]
En daar zit het hele circus hem misschien wel in? Pure speculatie dit hoor. Maar werd hier niet eerder al gesuggereerd dat zij bezig was met een WIA traject of iets dergelijks? Dan ben je natuurlijk wel XL zielig in een rolstoel. Dus dan moet daar maar even moeite voor gedaan worden.

Als dat werkelijk zo is zou ze wel heel erg berekenend zijn. Ik hoop eigenlijk van niet want dan zou ze nog veel naarder zijn dan ik dacht.
Ik ben er bijna zeker van, volg haar al zo lang dat je het op een gegeven moment doorziet.
Al die therapieën, fysio, osteopaat, ergotherapeut, alles opeens gestopt? Vermoeidheidskliniek? Paste ineens niet meer bij haar.
Dan ineens WMO aanvraag, hulp in huis , electrische rolstoel.
Ze heeft waarschijnlijk haar Wia aangevraagd en is wachtende op de keuring bij de arts vrees ik.
Ze lopen zeker een half jaar achter maar als ze inmiddels 2 jaar ziektewet heeft gehad krijgt ze nu voorschot Wia.
Tot aan de keuring, nou en die komt zij met vlag en wimpel door.
Ze kan het precies zo draaien dat het haar goed uitkomt
pi_218542635
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 19:34 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
De helft van de verhuiskosten, beetje dom 🤣
Waarom zou je dat aan de ander moeten betalen.. onzin dit.. dat is niet iemand uitkopen dat is gewoon iemand geld geven
Ohh ja ik vind dit ook gek. Het geld komt niet vrij, dus er valt niets te verdelen. Vind het ook een beetje lullig, hij maakt de relatie uit en dan moet ze hem nog geld betalen ook. Je gunt haar toch ook gewoon een huis met de meisjes.
pi_218542643
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 19:37 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik ben er bijna zeker van, volg haar al zo lang dat je het op een gegeven moment doorziet.
Al die therapieën, fysio, osteopaat, ergotherapeut, alles opeens gestopt? Vermoeidheidskliniek? Paste ineens niet meer bij haar.
Ze heeft waarschijnlijk haar Wia aangevraagd en is wachtende op de keuring bij de arts vrees ik.
Ze lopen zeker een half jaar achter maar als ze inmiddels 2 jaar ziektewet heeft gehad krijgt ze nu voorschot Wia.
Ze heeft de keuring al gehad, maar geen idee of ze al de uitslag heeft ontvangen.
pi_218542744
quote:

[..]
Ik zie het ook wel gebeuren dat ze die gewoon krijgt.
Sneu stemmetje opzetten, ff vermoeid zuchten. Het leven is zo zwaar, electrische rolstoel, werken kan niet.
Et voila, daar is je WIA🎂
pi_218542764
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 19:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zie het ook wel gebeuren dat ze die gewoon krijgt.
Sneu stemmetje opzetten, ff vermoeid zuchten. Het leven is zo zwaar, electrische rolstoel, werken kan niet.
Et voila, daar is je WIA🎂
Ik ben er ook bang voor hoor dat ze het voor elkaar krijgt.
Al is het echt niet makkelijk om een wia te krijgen. Ik had een hele fijne en vriendelijke verzekeringsarts en kreeg meteen een iva maar er zijn helaas heeel veel voorbeelden van zelf lotgenoten die bedlegerig zijn die gewoon deels of volledig goedgekeurd worden.
pi_218542799
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 18:20 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Lot heeft moeite met zindelijkheid/plas ophouden. Het heeft best nog een tijdje geduurd voordat Lot niet meer elke dag met andere kleren thuiskwam dan ze vertrok. Dan is dit een prima oplossing.
En wij weten dit dus allemaal van dat meisje... fijn zo'n fluflumoeder.
pi_218542826
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 19:08 schreef Weerikier het volgende:
Dit , ben ik met jou eens.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218542855
De fam Wildeman met 8 kinderen , en volgens mij allemaal nog thuis is per 10 dagen 300 euro kwijt aan de boodschappen , als je dat vergelijkt met AM met rond de 500 euro elke week.
Dan ben ik blij voor de fam wildeman dat het ze lukt met dat bedrag
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218542862
Dbm: kind ziek van zondag op maandag. Kinderarts gebeld. Medicijnen moeten maar worden opgestuurd etc.

Volgende dag: spelen in het bos, zwemmen, naar het pleintje en uit eten. Met een wafel plus slagroom.

Aleen maar fijn voor die knul dat hij dit kan de hele dag. Maar dbm moet echt stoppen met haar drama.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218542872
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 19:56 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ik ben er ook bang voor hoor dat ze het voor elkaar krijgt.
Al is het echt niet makkelijk om een wia te krijgen. Ik had een hele fijne en vriendelijke verzekeringsarts en kreeg meteen een iva maar er zijn helaas heeel veel voorbeelden van zelf lotgenoten die bedlegerig zijn die gewoon deels of volledig goedgekeurd worden.
En dat vind ik dus schrijnend, mensen die het daadwerkelijk nodig hebben moeten er echt voor knokken en dan hebben mw. Lether op dr rollende troon.
pi_218542911
quote:

[..]
Ze gaat nu ook een therapie volgen puur en alleen voor behoudvan WMO. Niet omdat ze erin gelooft, maar om de:mensen van WMO tevreden te houden.
pi_218542954
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 20:09 schreef WinnieWana het volgende:
Dbm: kind ziek van zondag op maandag. Kinderarts gebeld. Medicijnen moeten maar worden opgestuurd etc.

Volgende dag: spelen in het bos, zwemmen, naar het pleintje en uit eten. Met een wafel plus slagroom.

Aleen maar fijn voor die knul dat hij dit kan de hele dag. Maar dbm moet echt stoppen met haar drama.
Ik wilde hetzelfde schrijven
Wat een dramaqueen dat mens
pi_218542974
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 20:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En dat vind ik dus schrijnend, mensen die het daadwerkelijk nodig hebben moeten er echt voor knokken en dan hebben mw. Lether op dr rollende troon.
Klopt inderdaad... 😔
pi_218542994
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 20:09 schreef WinnieWana het volgende:

Zo gaat t iedere keer bij haar. 'S avonds/ 's nachts is 1 van de kinderen aan t spugen, de volgende dag wordt er snoep en chips in geduwd 🤷‍♀️
pi_218543020
Ik heb een ex collega die nu 100% is afgekeurd. Laatste officiële gesprek was via de telefoon... Ja daar vind ik heel veel van. Maar ze heeft mooi voor elkaar waar ze op aanstuurde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')