Kom je nog met een bron of blijf je je eigen riedel herhalen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik had ook niks anders verwacht..
Two wrongs don't make a right.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Echt? Dat is in jouw ogen de oorzaak hier? Vroeger waren moeders gewoon 15 minuten in gesprek met elkaar en waren de kinders ook tijdelijk toezichtloos.
Goedenavond, sommige mensen hebben nog een leven. Ik was ff uiteten.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:23 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Kom je nog met een bron of blijf je je eigen riedel herhalen?
ik had letterlijk rubberen tegels onder mn klimrek in 1984quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Two wrongs don't make a right.
En vroegâh had je ook nog geen autogordels en geen rubberen tegels
Zo’n stalen klimrek?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik had letterlijk rubberen tegels onder mn klimrek in 1984
Ja waar je je tanden zo makkelijk op kon stukvallen omdat het rek zo glad was.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
je weet toch zo'n halve ufo op zn kop.
Is nog een beroemde foto van. 1956, jong kindje verdrinkt in ongezien moment in de zee.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een bron zien.
Mensen zeggen dat ook altijd als kinderen in de zee verdrinken. 'Oh ouders zullen wel op hun telefoon gezeten hebben'. Maar feit is dat kinderen vliegensvlug kunnen zijn. Je bent ze zo kwijt. Ik heb dat vandaag nog maar eens ondervonden in Jeugdvakantieland in Ahoy (aan de rand van Zuiderpark trouwens). Je hoeft maar eventjes een andere kant op te kijken en je bent je kind al tussen alle andere kinderen en mensen kwijt. Gelukkig wel weer terug gevonden
Vier keer een quote van de reddingsbrigade posten is niet per se heel overtuigend.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Goedenavond, sommige mensen hebben nog een leven. Ik was ff uiteten.
Hier is de link:
https://www.telegraaf.nl/(...)hebben/82614399.html
Edit:
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
https://www.ad.nl/rotterd(...)op-je-kind~a776cd59/
https://www.omroepwest.nl(...)staren-op-het-strand
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-smartphone-a1610962
Jij vroeg toch naar mijn bron, vanwege mijn uitleg over mijn post?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:29 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Vier keer een quote van de reddingsbrigade posten is niet per se heel overtuigend.
Nou, ik vroeg naar een bron met een gedegen onderzoek. Vier keer dezelfde mening van dezelfde club achter een betaalmuur valt daar niet echt onder.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij vroeg toch naar mijn bron, vanwege mijn uitleg over mijn post?
Normaliter zegt men dan dank je.
arno.uvt.nl/show.cgi?fid=146780quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:39 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Nou, ik vroeg naar een bron met een gedegen onderzoek. Vier keer dezelfde mening van dezelfde club achter een betaalmuur valt daar niet echt onder.
Ik heb voor nu de samenvatting gelezen, maar daaruit blijkt niet bepaald dat kinderen massaal verzuipen doordat de ouders op de telefoon zitten.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
arno.uvt.nl/show.cgi?fid=146780
In de introductie staat halverwege duidelijk dat de response van ouders afneemt als ze op hun mobiel zitten.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:53 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik heb voor nu de samenvatting gelezen, maar daaruit blijkt niet bepaald dat kinderen massaal verzuipen doordat de ouders op de telefoon zitten.
Doet me denken aan die alcomobilist die een paar dodelijke slachtoffers had veroorzaakt maar toch zijn rijbewijs terug wou om zijn vrouw te bezoeken in het ziekenhuisquote:Op woensdag 3 december 2025 21:56 schreef ZanneG het volgende:
Die gek wil dus vrij krijgen om met zijn ma kerst te gaan vieren?
Lekker binnenhouden voor de komende jaren.
Hij woonde met zijn ma samen, wist zij echt niet wat voor een smeerlap haar zoon is?
Het gaat hier om verkrachting van een 7 jarig meisje.
Echt walgelijk!
Dat is ook weer zo bizar, die man zijn 7 jarig dochtertje is verkracht en de rechter zeikt over dat zijn tolk te luid is?quote:
Ik ben bang van niet nee.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:56 schreef ZanneG het volgende:
Hij woonde met zijn ma samen, wist zij echt niet wat voor een smeerlap haar zoon is?
Het gaat hier om verkrachting van een 7 jarig meisje.
Het was niet zijn tolkquote:Op woensdag 3 december 2025 22:20 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo bizar, die man zijn 7 jarig dochtertje is verkracht en de rechter zeikt over dat zijn tolk te luid is?
Of ze werden gevraagd meer naar achter te gaan zitten omdat de rechter andere procesdeelnemers niet goed kon verstaan omdat die tolk er doorheen zat te vertalen voor de vader.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:20 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo bizar, die man zijn 7 jarig dochtertje is verkracht en de rechter zeikt over dat zijn tolk te luid is?
Jawel, het was de tolk van de vader van het slachtoffer. Marinus L. is de verdachte. Of snap ik je post niet? Want ZanneG refereert ook aan de vader van het slachtoffer.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:04 schreef r_one het volgende:
Het was niet zijn tolk![]()
Marinus ... hoeveel Hollandser wil je het hebben![]()
Je hebt gelijk, ik las verkeerd.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jawel, het was de tolk van de vader van het slachtoffer. Marinus L. is de verdachte. Of snap ik je post niet? Want ZanneG refereert ook aan de vader van het slachtoffer.
het is de tolk van de vader van het meisje!quote:Op woensdag 3 december 2025 23:04 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet nee.
Hij nam geen kinderen mee naar huis ofzo.
[..]
Het was niet zijn tolk![]()
Marinus ... hoeveel Hollandser wil je het hebben![]()
Ja, nogmaals, ik las verkeerd.quote:Op woensdag 3 december 2025 23:54 schreef ZanneG het volgende:
[..]
het is de tolk van de vader van het meisje!
de vermeende dader heet Marius, de vader van het meisje is niet NL.
De Telegraaf (waar naar gelinkt werd) had het over Marinus, met 'n'.quote:
quote:Het was de eerste openbare zitting in de zaak tegen de 55-jarige verdachte Marinus L.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |