Kan dit eigenlijk? Groenblauwe ogen en zwart haar?quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:20 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Hopelijk kunnen ze de man met een lichte huidskleur, vermoedelijk ouder dan 35 jaar, met groenblauwe ogen, een zwartgrijze baard en zwartgrijs haar snel oppakken.
mompelt iets van halfbloed enzoquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kan dit eigenlijk? Groenblauwe ogen en zwart haar?
Jazeker.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ierland, Schotland, mijn vriendenkring, ja dat komt vaak voor.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Lenzen, pruik.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Klinkt als een hele enge vent, en een niet alledaags bijna onmogelijk uiterlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:20 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Hopelijk kunnen ze de man met een lichte huidskleur, vermoedelijk ouder dan 35 jaar, met groenblauwe ogen, een zwartgrijze baard en zwartgrijs haar snel oppakken.
Niks bijna onmogelijks aan dat uiterlijk hoorquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klinkt als een hele enge vent, en een niet alledaags bijna onmogelijk uiterlijk.
Heeft je vader toevallig groenblauwe ogen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:23 schreef roos94 het volgende:
Dit park is 5min van mijn ouderlijk huis. Komt dichtbij nu
Dat is bruin haar.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Zo heel gek of onmogelijk is dat toch niet?
Waylon bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Bij mij hierachter inderdaad. Groot park met zat gelegenheid voor deze viezeriken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:23 schreef roos94 het volgende:
Ben je manquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:23 schreef roos94 het volgende:
Ik lees niet dat moeder en dochter samen aan het lopen waren. ik lees ook niet dat de dader wegrent.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af hoe dat dan gebeurd is? Je loopt met je kind door het park, hoe kan dan je kind uit je zicht ontsnappen lang genoeg dat iemand in de bosjes haar kan betasten. Kind komt terug bij moeder vertelt alles, dader rent weg. Hangen daar geen camera's?
Daarom het beste wegblijven uit NWS, dit subforum is al enige tijd reddeloos verlorenquote:Op maandag 18 augustus 2025 19:19 schreef 215 het volgende:
Toch wel raar dat alle insinuaties over buitenlandse afkomst blijven staan en mijn opmerking daarover wordt verwijderd.
Goed om te zien dat de NOS weer is gestart met het delen van signalementen van verdachtenquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:45 schreef Kim-Holland het volgende:
NOS; De verdachte is een witte man met een zwart/grijs baardje en groene of blauwe ogen. Hij is vermoedelijk ouder dan 35 jaar.
Aah.... een mime spelerquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:45 schreef Kim-Holland het volgende:
NOS; De verdachte is een witte man met een zwart/grijs baardje en groene of blauwe ogen. Hij is vermoedelijk ouder dan 35 jaar.
Moeders zat op haar telefoon? Net zoals 90% van alle mensen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af hoe dat dan gebeurd is? Je loopt met je kind door het park, hoe kan dan je kind uit je zicht ontsnappen lang genoeg dat iemand in de bosjes haar kan betasten. Kind komt terug bij moeder vertelt alles, dader rent weg. Hangen daar geen camera's?
Vroeger was het nog veel erger. Tot circa 2007 zoiets? Toen was het echt helemaal dicht met bomen. Er gebeurde zoveel ellende daar, dat ze heel veel beplanting etc hebben weggehaald.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bij mij hierachter inderdaad. Groot park met zat gelegenheid voor deze viezeriken.
Prima werk van de politie!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:36 schreef Kim-Holland het volgende:
Rotterdammer (54) aangehouden voor seksueel misbruik van jong meisje in Zuiderpark
Rotterdam- Een 54-jarige man is door de politie aangehouden op verdenking van het seksueel misbruiken van een jong meisje in het Zuiderpark in Rotterdam. Het spoor naar de verdachte leidde dinsdagavond laat naar een woning in Rotterdam-Zuid, waar agenten de man konden aanhouden.
Hoe de politie de verdachte op het spoor is gekomen, blijft onduidelijk. Vanwege het lopende onderzoek wil de politie daar nog geen uitspraken over doen. In de woning van de verdachte is een doorzoeking gedaan en een telefoon in beslag genomen.
Voor het onderzoek werd een Team Grootschalige Opsporing van twintig rechercheurs ingezet. Na intensief onderzoek kwamen zij de verdachte op het spoor. De man zit vast en wordt verhoord. Of hij daadwerkelijk verantwoordelijk is voor het zedenmisdrijf, moet verder onderzoek uitwijzen.
De politie is ondanks de aanhouding nog steeds op zoek naar getuigen en beelden. Het was die dag warm en druk in het park, en het is goed mogelijk dat bezoekers iets gezien of vastgelegd hebben. Ook de komende tijd blijft de politie, zowel zichtbaar als onopvallend, in het park aanwezig. Dit vanwege de grote onrust die de zaak heeft veroorzaakt. In de afgelopen week voerden agenten al meerdere gesprekken met bezoekers van het park.
Wat een opluchting! Je bent nog even naar de spiegel gerend in vertwijfeling?quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik kan het niet zijn, want ik ben licht getint en ik heb bruine ogen
gelukkig maar
Echt? Dat is in jouw ogen de oorzaak hier? Vroeger waren moeders gewoon 15 minuten in gesprek met elkaar en waren de kinders ook tijdelijk toezichtloos.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Moeders zat op haar telefoon? Net zoals 90% van alle mensen.
Alle moslims ook graag. Voor alle moslimaanslagenquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:32 schreef Aberkullie het volgende:
Inmiddels kunnen we alle mannen wel preventief oppakken he
Nu wel vol signalementquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:45 schreef Kim-Holland het volgende:
Stond vorige week artikel over in de krant, dat er nu meer kinderen in Europa verzuipen doordat ouders niet opletten maar bezig zijn op hun telefoon.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Echt? Dat is in jouw ogen de oorzaak hier? Vroeger waren moeders gewoon 15 minuten in gesprek met elkaar en waren de kinders ook tijdelijk toezichtloos.
bron graag. Kinderen die niet kunnen zwemmen verdrinken toch wel. Ik zeg niet dat mobele telefoons het niet erger hebben gemaakt, maar om meteen dat de schuld te geen vond ik wat kortzichtig. Mijn moeder was vroeger letterlijk 10-15 minuten onaanspreekbaar als ze de buuf tegenkwam. reken maar dat ik dan pleite was.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Stond vorige week artikel over in de krant, dat er nu meer kinderen in Europa verzuipen doordat ouders niet opletten maar bezig zijn op hun telefoon.
Je kunt er anders overdenken maar het is gewoon onderzocht.
https://www.hln.be/buiten(...)%2Fl.facebook.com%2Fquote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
bron graag. Kinderen die niet kunnen zwemmen verdrinken toch wel. Ik zeg niet dat mobele telefoons het niet erger hebben gemaakt, maar om meteen dat de schuld te geen vond ik wat kortzichtig. Mijn moeder was vroeger letterlijk 10-15 minuten onaanspreekbaar als ze de buuf tegenkwam. reken maar dat ik dan pleite was.
Ik wil ook wel een bron zien.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Stond vorige week artikel over in de krant, dat er nu meer kinderen in Europa verzuipen doordat ouders niet opletten maar bezig zijn op hun telefoon.
Je kunt er anders overdenken maar het is gewoon onderzocht.
Ik had ook niks anders verwacht..quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
bron graag. Kinderen die niet kunnen zwemmen verdrinken toch wel. Ik zeg niet dat mobele telefoons het niet erger hebben gemaakt, maar om meteen dat de schuld te geen vond ik wat kortzichtig. Mijn moeder was vroeger letterlijk 10-15 minuten onaanspreekbaar als ze de buuf tegenkwam. reken maar dat ik dan pleite was.
Wat is dit nou weer voor passief aggresief geneuzel.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik had ook niks anders verwacht..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |