abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218534428

Foto: ©RTL
In deze speciale reünie-aflevering van 'B&B Vol Liefde' blikt presentator Leonie ter Braak, samen met alle deelnemers, terug op het afgelopen seizoen. Hoe gaat het nu, een paar maanden later, met de B&B-eigenaren, hun liefdes en alle singles? Wie zijn er nog samen, welke losse eindjes moeten er nog opgelost worden en hoe kijkt iedereen terug op dit grote liefdesavontuur?

De reünie van 'B&B Vol Liefde' is vanaf 10 september om 21.15 uur te streamen bij Videoland.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218734829
Manmanman, echt wel genieten deze afterparty.
pi_218735034
Rob, kotskotskots.
pi_218735198
Dick, zooooo voorspelbaar
pi_218735345
Zij. Er nog stelletjes samen ?
pi_218735426
Tot nu toe niet.
pi_218735457
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 22:52 schreef Firuze60 het volgende:
Tot nu toe niet.
Morgen maar even terug kijken. Had er niet aan gedacht vanavond.
pi_218735473
Manman

JP, slap gelul, typische donderdag

Magda, blablabla. Houdt Gene beetje aan lijntje.

Ingrid, stond niet open voor de liefde(wellicht door oma worden)

Rob, wat een enorme droeftoeter. Laat iemand terugkomen en vervolgens geen kans geven om te onderzoeken.

Dick, moet nog steeds ontkasten.

Eveline, heeft de liefde gevonden, heel gegund. Bart zijn kant komt over als lulverhaaltje.

Petra, favoriet van meesten hier, maar ik vond haar een van minsten. Komt allemaal zo geacteerd over. En dat gegil gelach pfffff. Wellicht toch match met Lieske.

Daniel, toch een echt match. (Renske manisch)

Ylja, uhhhhh die had ik niet verwacht. Nog steeds kuuusjes. Al zie ik het niet zo blijven. Waren andere dames blij die beter pasten bij hem.
pi_218735559
Danique ziek? HUH, een gezonde 23-jarige? Ok, hmmm Onee, was een grapje of zoiets.

Leuk stel wel!
  woensdag 10 september 2025 @ 23:11:39 #10
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218735677
Duurde 2 uur 😶 maar geweldig gedaan. Ik heb van deze reunie aflevering meer genoten dan van de afleveringen. :D
No mercy for animal abusers
  woensdag 10 september 2025 @ 23:18:30 #11
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218735746
Die zure kop van Petra2 _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218735751
Illiya :o

Fijn voor hem dat ie goed kan communiceren in zijn eigen taal.. _O-
pi_218736038
Wie zijn er eigenlijk nog bij elkaar ?
pi_218736103
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:54 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Wie zijn er eigenlijk nog bij elkaar ?
Het enige stel die na zes uur in de jacuzzi elkaar gevonden hebben.. *O*
pi_218736643
Toch wel weer een tegenvaller alle gelukte stellen, wel 1 stel meer nog bij elkaar dan vorig seizoen dus het track record stijgt. Die Dick was dus net zo'n probleem geval als die Mike vorige zomer. En dat het niet goed zou gaan met Bart en Eveline kon je ook al van mijlen ver zien aan komen, hij zo'n Gooische gladjakker en zag hem al met Gordon koketteren van de week op de socials dus dan weet je al in welke kringen hij zich begeeft. Vond hem trouwens wat zuurtjes reageren op het nieuws dat Eveline iemand anders heeft ontmoet. En nu maar afwachten of de geslaagde stellen (nog) bij elkaar zijn na de reünie, daar zitten ook al 2 weken tussen inmiddels. Ik denk dat Illya en Sylwia een minder sterke match zijn dan Daniel en Danique, dus het trackrecord zal misschien nog wel gedurende de weken/maanden dalen naar 1 of misschien ook wel gewoon 0. Uiteindelijk zitten we natuurlijk gewoon naar een TV show te kijken voor het vermaak maar niet de illusie hebben, dat er echt stellen overblijven die tot in de eeuwigheid bij elkaar zullen blijven, die illusie heb ik in ieder geval niet. Kijk maar naar Mike en Denise uit Een Winter Vol, dat is ook al weer uit elkaar las ik via de juice kanalen.
Op naar Een Winter Vol, maar de kandidaten die tijdens deze reünie voorgesteld werden zijn toch gewoon voor het seizoen 2027? Ik dacht dat het komende seizoen al gedraaid is inmiddels? Tenminste zo ging het vorig jaar ook.
Vond deze reünie leuker dan vorig jaar, moet zeggen dat Leonie ter Braak het ook beter deed. Ze heeft altijd iets kils over zich, iets boers maar dat viel nu wel mee.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218736678
Die Renske vond ik overdreven vrolijk reageren op haar idiote optreden in dit seizoen overigens, vatzige armpjes de lucht in. Net of ze alle kritiek op haar gedrag weglachte.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218745995
Tamelijk zuur allemaal: Eveline die Bart zo lomp vertelde over haar zoveelste liefde van haar leven, wat onsympathiek en instabiel komt zij over zeg.
anonieme razernist
pi_218755049
twitter
anonieme razernist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')