quote:
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:01 schreef Telefoonvork het volgende:
Wat een rotkop heeft die man zeg
Mensen die zo reageren, zouden eigenlijk niet meer moeten stemmen.quote:

Ik dacht er zómaar aan. Hoppetee.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:46 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Oké Tijs van den Brink
[..]
Wat wordt het morgen? Een hele intelligente man?

Als je 15 bent mag je nog helemaal niet stemmen johquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mensen die zo reageren, zouden eigenlijk niet meer moeten stemmen.

Ja, net zo oprecht dat hij probeert een (door hem) uit de hand uitgelopen discussie probeert te sussen in "Dit was de dag".quote:Op maandag 18 augustus 2025 14:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is soms net alsof hij oprecht is.

De eerste reactie van Frans valt me niet eens tegen. Eens kijken hoe Dilan reageert. Ik heb een vermoeden dat Dilan hier gewoon staat.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:10 schreef Hexagon het volgende:
Krijgen we dan straks Bert van Leeuwen als informateur?

Tijs van den Brink lijkt me vooral een heel 'begripvol' man.quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:46 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Oké Tijs van den Brink
[..]
Wat wordt het morgen? Een hele intelligente man?

En Andries Knevel als minister van OCWquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:10 schreef Hexagon het volgende:
Krijgen we dan straks Bert van Leeuwen als informateur?

Volgens mij weten ze het zelf niet eens. Met Bontenbal hebben ze een timide fatsoenlijke posterboy, maar daarmee hengel je geen confessionele stemmen binnen. Zie ook die rare opmerking over het genezen van homoseksualiteit.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:26 schreef Raw85 het volgende:
Wel dapper van hem om die stap te zetten. Hij zal dan ook wel op een enigszins verkiesbare op de lijst komen, anders hadden ze hem die publiekelijke afgang wanneer hij het niet wordt wel bespaard.
Of het voor het CDA ook een goede zet is weet ik niet. Met Bontenbal leken ze eindelijk wat los te komen van suffe christelijke boomer-imago maar nu hengelen ze de ultieme suffe christelijke boomer binnen
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |