Ohquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is het niet tijd om je te scheren. Die baard staat je niet...
Ik las nijlpaardquote:
Heb je ook een traag oog?quote:
Ja die heb ik ook weer weggehaaldquote:
Nee, te snelquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je ook een traag oog?
Waarom had je uberhaupt een nijlpaardquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook weer weggehaald
Lekker rustigquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
Waarom nietquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom had je uberhaupt een nijlpaard
Ja dat krijg je met oog- en typtyfusquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom had je uberhaupt een nijlpaard
Levensgevaarlijke dieren, die zijn gevaarlijker dan berenquote:
die is verdronkenquote:
Logisch, want die kunnen niet zwemmenquote:
Moet die ook gewoon in de Nijl blijven en niet in het Hollands Diep gaan zwemmenquote:
"Hee mama, kijk! Een Hollands Dieppaard!"quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet die ook gewoon in de Nijl blijven en niet in het Hollands Diep gaan zwemmen
Gebreide theepotten moet je wat beter opvullenquote:
don't f*** met onze theequote:
Rare kinderenquote:Chaams gezin strandt in Montreal na rondreis: 'Kinderen balen van gemiste schoolstart'
CHAAM/MONTREAL - Na een rondreis van 3,5 week, zouden Els van Loon, man en twee kinderen afgelopen zaterdag weer in Chaam zijn. Door een staking wordt dat pas donderdag. ‘Niet tof’.
De kinderen zijn 7 en 10 jaar en zouden maandag beginnen in de groepen 4 en 7. „Ze vinden het helemaal niet tof dat ze de eerste schoolweek missen.
https://www.bndestem.nl/a(...)choolstart~a1edbe65/
Nou jaquote:
Mja ok, maar ook een week extra gratis vakantiequote:Op maandag 18 augustus 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou ja
Ik snap het ergens wel
Want in die eerstr week werden vaak ook de tafelgroepjes gemaakt
ja das niet fuckeblequote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga iets anders dan met de letter Z
Ik heb liever ook geen piemels in mijn theequote:
Hoezo zou je viezigheden met je thee doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |