Want dat had je toch al niet?quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarschijnlijk RIP kies (en dan geen verstandskies)
Nee verstand ben ik al een jaar of 45 kwijt..quote:
Ik zie een wazige foto met Amerikaanse en Russische vlag..quote:
ai of fotosoepquote:
alles is zo wazig behalve de vlaggenquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zie een wazige foto met Amerikaanse en Russische vlag..
Waarom wil je fel licht bij het douchen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd helemaal niet van fel licht, behalve tijdens het douchen. Dus ik heb in de badkamer een hele felle lamp
Het schijnt dat ik wil zien wat ik doe tijdens het douchenquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom wil je fel licht bij het douchen?
Ach, dat scheren is toch nergens voor nodig?quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik wil zien wat ik doe tijdens het douchen
Kan dus net zo goed een Amerikaans pantservoertuig zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Een Russisch pantservoertuig met een Russische en Amerikaanse vlag.
Hmm, ja, dat is waar.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan dus net zo goed een Amerikaans pantservoertuig zijn.
Het is maar net welke doelgroep ze wil bedienen via Twitch/OF/iets anders....quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, dat scheren is toch nergens voor nodig?
Nee dat is die anderequote:Op maandag 18 augustus 2025 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een recalcitrante puber op een kringverjaardag.
Ondervraging roleplay.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom wil je fel licht bij het douchen?
Niet bang zijn. Gewoon de gratis kat accepteren.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:52 schreef Ama het volgende:
Ik heb eindelijk een keer mijn keukenraam open staan en ben even naar de winkel gegaan en wie tref ik daar aan in de keuken?
[ link | afbeelding ]
En Hedwig was ook in de keuken zag ik toen ik binnen kwam. Ze hebben schijnbaar geen ruzie gehad maar daardoor gaat die kat zich nog meer welkom voelen ben ik bang.
Ik zie dat je er een tweede kat bij hebt. Leuk voor je.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:52 schreef Ama het volgende:
Ik heb eindelijk een keer mijn keukenraam open staan en ben even naar de winkel gegaan en wie tref ik daar aan in de keuken?
[ link | afbeelding ]
En Hedwig was ook in de keuken zag ik toen ik binnen kwam. Ze hebben schijnbaar geen ruzie gehad maar daardoor gaat die kat zich nog meer welkom voelen ben ik bang.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet bang zijn. Gewoon de gratis kat accepteren.
Maar de kat woont bij bovenburen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie dat je er een tweede kat bij hebt. Leuk voor je.
Oh dat klinkt ook wel erg vet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Game of Thrones Studio Tour was heel leuk en interessant.
"Alleen?"quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ondervraging roleplay.
"Waar was je op de vrijdagavond van 15 augustus!?"
"In bed."
"Oh."
Juiste XY-coördinaten dus. Z-coördinaten zijn voor katten toch maar een vage suggestie.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:10 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Maar de kat woont bij bovenburen.
De poes/kat van de buurvrouw kwam vaak al naar mij toe rennen op het moment dat hij mijn achterdeur hoorde openen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:10 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Maar de kat woont bij bovenburen.
Staat de camera al klaar?quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:40 schreef Karzai het volgende:
denk dat er binnenkort een pusfontijn onstaat uit mijn armen
Waarom verbaast me dit niet.quote:
als hij op OF een filmpje er van plaatst.. even goeie spoiler maken op insta feesboek en x en weet ik waar... hier op FOK! heeft geen zin want arme stakkers... dan krijgt hij van 1 filmpje zn gehele pensioen binnenquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dit niet.
Ik had aan de huisarts moeten vragen of ze het uitspuiten wou streamen, speciaal voor CLquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
als hij op OF een filmpje er van plaatst.. even goeie spoiler maken op insta feesboek en x en weet ik waar... hier op FOK! heeft geen zin want arme stakkers... dan krijgt hij van 1 filmpje zn gehele pensioen binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |