Dat inderdaad. Er zit ook een heel medisch team klaar om ze opgepept te houden en 'm fysiek fitter te krijgen, mocht er wat gebeuren. Putin is buiten Trump uit zichzelf ook wat meer met zn conditie bezig.quote:Op maandag 18 augustus 2025 05:01 schreef raptorix het volgende:
Ik kan je vertellen dat dit soort lui best wat stimulerende middelen gebruiken, daarnaast moet je vooral geestelijk scherp zijn, je ziet bij Trump dat hij daar niet zo goed in is, je merkt dat vaak aan zijn antwoorden als hij vermoeid is (niet dat hij wel iets zinnigs zegt wanneer hij fit is).
Putin kan ook nog wel 4 jaar extra mee (kleinere mensen leven doorgaans ook langer), Trump drinkt kinderbloed dus doe haalt het einde van de termijn nog wel.quote:Op maandag 18 augustus 2025 09:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Er zit ook een heel medisch team klaar om ze opgepept te houden en 'm fysiek fitter te krijgen, mocht er wat gebeuren. Putin is buiten Trump uit zichzelf ook wat meer met zn conditie bezig.
Biya, 92quote:Op maandag 18 augustus 2025 04:18 schreef Invisibli het volgende:
Poet en trump zijn gewoon 73 & 79 jaar oud.
Ik bedoel allemensen kunnen ze de presidenten nog ouder vinden?
Hoe is dit een ding. Op die leeftijd zit je de geraniums te bekijken op een opa-stoel en heb je niet zo'n ongelofelijk zware baan toch?
Best bijzonder die 2.
Geen idee waarom ik dat zou doen, maareh okay: "bedankt allemaal."quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:50 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Bedank alle idioten maar die ze aan de macht helpen geholpen
Als 1 van beide heren op die rode knop drukt, ben je niets meer dan een hoopje as, besef dat goedquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik dat zou doen, maareh okay: "bedankt allemaal."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |