Waar was je onveilig danquote:
dat gaat wennen voor je worden straks....quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bordje met Shoarma stond al voor me klaar toen ik thuis kwam![]()
Ja. afkicken zelfs///quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat gaat wennen voor je worden straks....
Ja, dat wel ja. Maar ze/we eten ook wel eens iets wat ik niet lekker vind hoor.....quote:
Van Lunteren!quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lunteren, vooral die slagbomen daar..
ow gelukkig maar, daar heb je dat straks geen last meer van. Alleen maar eigen keuzes.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat wel ja. Maar ze/we eten ook wel eens iets wat ik niet lekker vind hoor.....
Oh balenquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:32 schreef Nizno het volgende:
moet mijn eetgewoonten nu toch maar eens aan gaan passen. stoelgang begint vervelend te worden zonder galblaas
Op de wegquote:
Tankstation binnen gereden?quote:
Ja. weer lekker zelf koken, maar ook zal ik wel gaan afhalen of laten bezorgen...quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow gelukkig maar, daar heb je dat straks geen last meer van. Alleen maar eigen keuzes.
neuj.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh balen
Heb je wel tips meegekregen van waar je op moet letten?
Pitstopquote:
lekker dat dat kanquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. weer lekker zelf koken, maar ook zal ik wel gaan afhalen of laten bezorgen...
Ahjaquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj.
een algemeen adviespapierwerkje met wat de bijwerkingen kunnen zijn en blaat blaat... van die algemene zooi die je ook op elke zkh site kan vinden en bij elke stichting/vereniging die er een mening over heeft.
Maar t is de laatste weken extreem, toiletbezoek an sich nog niet eens, maar vooral dat ik soms mezelf vervloek vanwege de geurtjes![]()
Kan me wel inhouden, maar als ik alleen ben is het gewoon opluchtend om mezelf te vergassen.
De hoeveelheid lucht mag wel wat minder dus ben online al even aan het zoeken geweest naar kleine aanpassingen.
Dat vond ik verschrikkelijk dat niet echt kon koken na de buikoperatie.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. weer lekker zelf koken, maar ook zal ik wel gaan afhalen of laten bezorgen...
precies.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig is er tegenwoordig internet
Snap ik. Ik ga dus echt weer lekker genieten van mijn eigen kooksels over een paar weken...quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat vond ik verschrikkelijk dat niet echt kon koken na de buikoperatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |