zeker niet, ik zoek gewoon een bijbaantje voor de zaterdag/vrijdagavondquote:
Ga gewoon iets leuks doen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zeker niet, ik zoek gewoon een bijbaantje voor de zaterdag/vrijdagavond
ga genieten van het leven ipv werkenquote:Op zondag 17 augustus 2025 16:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zeker niet, ik zoek gewoon een bijbaantje voor de zaterdag/vrijdagavond
Kinderen en beren schijnen een goede combo te zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:52 schreef Näsenbar het volgende:
Koop een berenpak en ga in het winkelcentrum op de foto met mensen voor geld.
100 uur is zo voorbij, ik ga naar de kinderboerderij.quote:
Belgen werken hardquote:Op zondag 17 augustus 2025 16:30 schreef Evangelion het volgende:
2 banen hebben moet in je aard liggen
gewoon dividend aandelen kopen van tech bedrijven die door musk en vrienden zijn gefinancierd, kerel heeft 100% signal en 0% noisequote:Op zondag 17 augustus 2025 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Klootzakken niet eens moeite doen om te mailen . Zelfs een simpele zin" Sorry we zoeken niemand op dit moment" is al teveel gevraagd. stelletjes droeftoeters.
vandaar dat de Belgische wegen het ook vaak begeven, er wordt zoveel gebruik van gemaakt *kuch*quote:
Nee omdat we blijkbaar allergisch zijn aan iets onderhouden. Liever een beetje asfalt daar en een beetje beton hier in plaats van het eens deftig aan te pakken.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:38 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
vandaar dat de Belgische wegen het ook vaak begeven, er wordt zoveel gebruik van gemaakt *kuch*
Deze Fries las dit in een Belgisch accent, knap hequote:Op zondag 17 augustus 2025 17:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee omdat we blijkbaar allergisch zijn aan iets onderhouden. Liever een beetje asfalt daar en een beetje beton hier in plaats van het eens deftig aan te pakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |