SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Want wie goed hard bolkt in de morgen
Die bolkt de hele dag
Ja die bolkt de hele dagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb je gisteren al je voorgenomen plannen nog uitgevoerdquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ehhh. Welke plannen? Ik ben lekker met mijn puntenteller bezig geweest.... Vorderingen gemaakt.quote:Op zondag 17 augustus 2025 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je gisteren al je voorgenomen plannen nog uitgevoerd
Rare dingen gezien ook....
Zo is er in het overzicht van monitor een user - weg- en ook een user timvant34556
Maar daar heb ik zelf helemaal niets van. Kan die users nergens terugvinden in mijn data. Dus dat is een vreemde.
Sortering aangepast, bij users met gelijke score staat nu de user met de hogere ratio een plaatsje hoger, omdat die effectiever heeft gebolkt.
[ Bericht 3% gewijzigd door gebrokenglas op 17-08-2025 08:52:05 ]How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: