Iemand liet een raam open staan en ik kon bij de riempjes. Jij al weer thuis?quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer op vrije voeten gekomen?
Ik kan sinds vrijdag weer lekker met mijn parkiet knuffelen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Iemand liet een raam open staan en ik kon bij de riempjes. Jij al weer thuis?
Lekker man. En gaat het herstel ook een beetje voorspoedig?quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan sinds vrijdag weer lekker met mijn parkiet knuffelen.
Jawel, ik moet de komende 2 weken nog wel 3x terug komen voor nacontrole.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lekker man. En gaat het herstel ook een beetje voorspoedig?
Ik zag hem ook net _-quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.at5.nl/artike(...)voor-elkaar-gekregen
En voor je oog toch?quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel, ik moet de komende 2 weken nog wel 3x terug komen voor nacontrole.
Idd en ik heb nog een buis in mijn keel zitten.quote:
Maar het gaat gelukkig weer de goeie kant op dusquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd en ik heb nog een buis in mijn keel zitten.
Ik kan dit meer waarderen dan het monument op de Dam bekliederen.quote:
Gelukkig wel, ik ben iig goed bezig.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maar het gaat gelukkig weer de goeie kant op dus
Maar is niemand opgevallen dat ze hiermee bezig waren?quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.at5.nl/artike(...)voor-elkaar-gekregen
Bijlmer Dees, daar ziet nooit iemand iets. Gewoon doorlopen ,niks aan de hand.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar is niemand opgevallen dat ze hiermee bezig waren?
Ik denk dat ik het lelijk vindquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bijlmer Dees, daar ziet nooit iemand iets. Gewoon doorlopen ,niks aan de hand.
Ik zeg dat best vaak: "Zeker weten, denk ik"quote:
Hier nog eenquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg dat best vaak: "Zeker weten, denk ik"
Dit is natuurlijk heel iets anders dan die letters in graffiti, maar dit vind ik ook niet mooi.quote:
Is dat echt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |