Ben je daar naar toe geweest?quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:49 schreef mario390 het volgende:
hier was frijdag fest dat is 10 kilometer van hier
https://www.meinbezirk.at(...)-globasnitz_a7527418
De trein naar Peking?quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:40 schreef pullup het volgende:
Zit nu in de trein,niet naar klagenfurt, maar zal dat vanavond eens allemaal onderzoeken
quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik gaa vor wiesenmarkt geen tentfest
Vergeet je jas niet.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik gaa vor wiesenmarkt geen tentfest
Waarom laat je mij lachen?quote:
Dat is bij mij in de buurtquote:
Nee hoor, ik kan hier nog steeds om lachen. Mooie tijden.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat hij een beetje flauw was
Zelfde kunst staat in Harlingen.quote:
Waarom mij ook?quote:
Is dat een school?quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zelfde kunst staat in Harlingen.
[ afbeelding ]
Een muurschildering.quote:
Mooi!!quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:05 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zelfde kunst staat in Harlingen.
[ afbeelding ]
Staat bij een school idd.quote:
Ook even goed onder de randjes meenemen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:52 schreef mario390 het volgende:
aaaaaah was dat mooi nu was ik douchen
Jiskefetquote:Op zondag 17 augustus 2025 15:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook even goed onder de randjes meenemen.
Mario woont niet in Klagenfurt ! wel naast het lokale treinstationquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel de beste opties uurtje of 14 dus. Ik denk er over na
Waarom krijg ik nu pas een melding van deze reply ... Eh iets van laffe poesies die geen nieuw topic openen.. laatste post FFquote:
Snap ik ja...quote:
John Denver natuurlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
of
Bekijk deze YouTube-video
??
Ik was de pussie.quote:Op zondag 17 augustus 2025 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu pas een melding van deze reply ... Eh iets van laffe poesies die geen nieuw topic openen.. laatste post FF
Ik zat juist op Marc te wachten om de boel vol te posten en een fraaie tt te maken. Duurde lang en toen ben ik maar gaan tukkenquote:
Ik ging op de bank liggen kijken,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |