Laat het u smaken.quote:
Ben niet zo van het zoet op broodquote:
Appelkoekenquote:
Ook lekker, ik heb spaghetti Bolognese. Met extra tomaatjes.quote:
Flodder?quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
de nedfilm kenn je toch met de auto en familie
Er begint me iets te dagen. Momentje.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee met psychopath in weiße kombi en
roosmaria van hoek
Sowieso pastaquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook lekker, ik heb spaghetti Bolognese. Met extra tomaatjes.
Maak het zelf ja. Ingrediënten halen.quote:
Heb je ook een onzin vakantie?quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er begint me iets te dagen. Momentje.
Ooohquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Sowieso pasta
[..]
Maak het zelf ja. Ingrediënten halen.
ik kom nach etenquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er begint me iets te dagen. Momentje.
OMGquote:
Ja.quote:
Schaapje was blij je weer te zienquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:02 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je komt al langer in 40+, dus dat zou je moeten weten.quote:
Daar had je bij moeten zijn om het Viber mee te krijgen 🤷quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar is ook nog geen duidelijkheid over
Maar goed dat je geen koeien hebt gezien.quote:
Die heb ik zeker wel gezienquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar goed dat je geen koeien hebt gezien.
Ow ja, dat was hetquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar had je bij moeten zijn om het Viber mee te krijgen 🤷
Booooeh.quote:
Ach was niet serieus bedoeld.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je komt al langer in 40+, dus dat zou je moeten weten.
de schaapjes wel , de koetjes stonden vandaag wat verder wegquote:
Die zijn ook leukquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:01 schreef pullup het volgende:
Schapen > koeien, alhoewel die ook al tof zijn
Doe niet zo zieligquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:02 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ach was niet serieus bedoeld.
Maar mijn mondje is weer gesnoerd
Vat het maar op zoals je wilt.quote:
Heer Sode.quote:
Sinds wanneer ben jij weer op vrije voeten gekomen?quote:
Iemand liet een raam open staan en ik kon bij de riempjes. Jij al weer thuis?quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer op vrije voeten gekomen?
Ik kan sinds vrijdag weer lekker met mijn parkiet knuffelen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Iemand liet een raam open staan en ik kon bij de riempjes. Jij al weer thuis?
Lekker man. En gaat het herstel ook een beetje voorspoedig?quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan sinds vrijdag weer lekker met mijn parkiet knuffelen.
Jawel, ik moet de komende 2 weken nog wel 3x terug komen voor nacontrole.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lekker man. En gaat het herstel ook een beetje voorspoedig?
Ik zag hem ook net _-quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.at5.nl/artike(...)voor-elkaar-gekregen
En voor je oog toch?quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel, ik moet de komende 2 weken nog wel 3x terug komen voor nacontrole.
Idd en ik heb nog een buis in mijn keel zitten.quote:
Maar het gaat gelukkig weer de goeie kant op dusquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd en ik heb nog een buis in mijn keel zitten.
Ik kan dit meer waarderen dan het monument op de Dam bekliederen.quote:
Gelukkig wel, ik ben iig goed bezig.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maar het gaat gelukkig weer de goeie kant op dus
Maar is niemand opgevallen dat ze hiermee bezig waren?quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.at5.nl/artike(...)voor-elkaar-gekregen
Bijlmer Dees, daar ziet nooit iemand iets. Gewoon doorlopen ,niks aan de hand.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar is niemand opgevallen dat ze hiermee bezig waren?
Ik denk dat ik het lelijk vindquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bijlmer Dees, daar ziet nooit iemand iets. Gewoon doorlopen ,niks aan de hand.
Ik zeg dat best vaak: "Zeker weten, denk ik"quote:
Hier nog eenquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg dat best vaak: "Zeker weten, denk ik"
Dit is natuurlijk heel iets anders dan die letters in graffiti, maar dit vind ik ook niet mooi.quote:
Is dat echt?quote:
Klopt. Gebruik het graag om de leerlingen aan het twijfelen te krijgen zodat ze nog eens gaan nadenken.quote:
Deze is in Ljouwert.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Is dat echt?
Zo'n Nederlandse is daar nogal goed in. Ben de naam ff kwijt.
Nice.quote:
quote:
Judith de Leeuw bedoel je?quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nice.
Zij maakte ze over de hele wereld. Heel gaaf om te zien.
Judith de Leeuw is geen film.quote:
Die bedoel ikquote:
Ze heeft een heel mooie van Amy Winehouse gemaakt.quote:
Die zal ik even zoeken.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft een heel mooie van Amy Winehouse gemaakt.
Is jullie wiesenfest weer binnenkort?quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja heb du gezehn an eind dat hij hem overrijd ?
op 29ste aug., gistern was freyungquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Is jullie wiesenfest weer binnenkort?
Mario is wijs geworden en gaat niet meer.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Is jullie wiesenfest weer binnenkort?
Zal eens kijken of ik daar makkelijk kom😀 een dagje lijkt me wel eens geinigquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
op 29ste aug., gistern was freyung
?tWar is dat nu Marioquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario is wijs geworden en gaat niet meer.
dat is niet,ik zei nur ik gaa erder geen tentfestquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario is wijs geworden en gaat niet meer.
quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet,ik zei nur ik gaa erder geen tentfest
vandaag is voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |