is een stichting met een eigen trein. zie: https://www.karel.rocks/quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is de karel? een type trein?
oh grappigquote:Op zondag 17 augustus 2025 11:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is een stichting met een eigen trein. zie: https://www.karel.rocks/
Vriend van zoonlief had hem uitgenodigd.
als ik iets geprint moet hebben dat er goed uit moet zien print ik het dus ook altijd op werkquote:Op zondag 17 augustus 2025 11:50 schreef mschol het volgende:
toch altijd wel jammer dat je huis-tuin en keukenprinter niet de boel eruit poept zoals op het scherm (in mijn geval een stuk donkerder)
op werk kan ik volgens mij alleen maar nog slechter printen..quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik iets geprint moet hebben dat er goed uit moet zien print ik het dus ook altijd op werk
aantal printers dat we zakelijk hebben is wel fors teruggebracht maar wat er is zijn nog prima snelle kleuren multifunctionalsquote:Op zondag 17 augustus 2025 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
op werk kan ik volgens mij alleen maar nog slechter printen..
iets met paperless werken en alles digitaal
in dit geval was het leuk geweest als het er beter uitkwam, maar geen drama verder (wellicht kan ik spelen met instellingen maar het ziet er goed genoeg uit voor eenmalig iets)
we hebben 1 printer die kan printen voor het geval dat.. maar dat is ook huis-tuin en keuken modelletjequote:Op zondag 17 augustus 2025 12:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aantal printers dat we zakelijk hebben is wel fors teruggebracht maar wat er is zijn nog prima snelle kleuren multifunctionals
Ja gaat wel redelijkquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
AmaaaaaaaaaaaaAlles OK deze zondag?
dat wordt opschieten inderdaadquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:03 schreef mschol het volgende:
zo maar aankleden, naar action racen voor papiersnijder en enveloppen, daarna AH voor kadootjes, gauw inpakken en dan om 13:00 bij jarige op de stoep staan
relaxte rustige zondag, geen plannen vooralsnog.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja gaat wel redelijkweinig te klagen. En daar?
Oh shitquote:
Heb je er maar eenquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Wandeltje gedaan, vers kwassantje van de bakker op met een kopje koffie en daarna sappige mango.
Zo even naar de Hema want het oor van mijn koffiekopje is afgebroken in de vaatwasser
Heb je maar één koffiekopje dan?quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Wandeltje gedaan, vers kwassantje van de bakker op met een kopje koffie en daarna sappige mango.
Zo even naar de Hema want het oor van mijn koffiekopje is afgebroken in de vaatwasser
quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je maar één koffiekopje dan?
quote:
Ik heb voorlopig even mijn bekomst van de Duitse spoorwegenquote:Op zondag 17 augustus 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan @:budapestenaar die boeken als er weer stakingen zijn
Anne Frank likes this message.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig even mijn bekomst van de Duitse spoorwegen
Neequote:Op zondag 17 augustus 2025 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een glazen mok hoop ik?
Uit glas drinkt koffie zoveel meer bevrijdend en chique.
Ik heb het liefst een porseleinen kopje. Maar ja, dan vind je alleen grind terug in je vaatwasserquote:
Zowaar een wijze uitspraak van jou, koffie uit glas is het lekkerstquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een glazen mok hoop ik?
Uit glas drinkt koffie zoveel meer bevrijdend en chique.
Grijs is ook een mooie kleur.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:59 schreef LTVDK het volgende:
De dag begon zo lekker zonnig, maar inmiddels is het weer grijs
Meh, enige voordeel is dat ik straks niet overal alle gordijnen hoef dicht te doen tegen de warmtequote:Op zondag 17 augustus 2025 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grijs is ook een mooie kleur.
Ik ben dan ook zowat Koning Wijsquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zowaar een wijze uitspraak van jou, koffie uit glas is het lekkerst
What elsequote:Op zondag 17 augustus 2025 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben dan ook zowat Koning Wijs
Hier was het vanmorgen grijsquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:59 schreef LTVDK het volgende:
De dag begon zo lekker zonnig, maar inmiddels is het weer grijs
Ik drink thee uit een glasquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zowaar een wijze uitspraak van jou, koffie uit glas is het lekkerst
Ook dat drink ik uit een glasquote:
Ieder zo zijn dingquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou het gekker vinden als je in zeemleren lingerie whisky's aan het wegtikken was.
we weten dat jij standaard op vrijdagavond er zo bij zit.quote:
Of melk met vezels uit een regenlaarsquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou het gekker vinden als je in zeemleren lingerie whisky's aan het wegtikken was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |