Hey GGquote:
Die staat al naast mij een echt bakkie koffiequote:Op zondag 17 augustus 2025 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Even een echt bakkie pakken.
[ afbeelding ]
Goede vluchtquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:03 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een nieuw favoriet kookprogramma gevonden
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
er is meer !!!
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Zo schattig !!!!!!!quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:30 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Komt de energie al weer een beetje terug?
En dan kan je ook gelijk voor mij gaan.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo schattig !!!!!!!![]()
Klein beetje. Dacht vandaag de gym te proberen maar dat heb ik verzet naar morgen
Morguh vakantiegangertquote:
Maar de gerriederrie is wel onder controle nu?quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo schattig !!!!!!!![]()
Klein beetje. Dacht vandaag de gym te proberen maar dat heb ik verzet naar morgen
yes, dit is nu de 3e dag met antibiotica. Was een hardnekkige deze.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar de gerriederrie is wel onder controle nu?
Nou ja, wel goed tegen de zwembandjes.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes, dit is nu de 3e dag met antibiotica. Was een hardnekkige deze.
Zal wel weer een paar kilo bijkomen de komende dagen omdat de vochtbalans zich weer gaat herstellenquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, wel goed tegen de zwembandjes.
Ik neem aan dat de eetlust ook wel weer terugkomt en er het één en ander gecompenseerd gaat worden.quote:Op zondag 17 augustus 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel weer een paar kilo bijkomen de komende dagen omdat de vochtbalans zich weer gaat herstellen
Dat worden dus weer extra stapjesquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de eetlust ook wel weer terugkomt en er het één en ander gecompenseerd gaat worden.
ja ben idd niets kwijtquote:Op zondag 17 augustus 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal wel weer een paar kilo bijkomen de komende dagen omdat de vochtbalans zich weer gaat herstellen
Ja van gerriederrie val je niks afquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben idd niets kwijt
was 1 dag 70 en nu weer 72
Ja wordt gewoon weer de gebruikelijke methode van meet stapjes en minder hapjesquote:
ja wil echt al een paar dagen naar de gym maar heb de energie nietquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wordt gewoon weer de gebruikelijke methode van meet stapjes en minder hapjes
Nee omdat alle energie die er in gaat er gelijk weer uit kwamquote:Op zondag 17 augustus 2025 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wil echt al een paar dagen naar de gym maar heb de energie niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |