SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
Vroeger werden wedstrijden daar niet voor stilgelegd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:21 schreef snabbi het volgende: weer iemand op de tribune, dat is echt zo vaak tegenwoordig
Hij moet niet constant acties maken in de buurt van de middenlijn. Lijdt daardoor vaak gevaarlijk balverlies.quote:
Zou het door de covid vaccins komen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:22 schreef klaasweetalles het volgende:
TEGENWOORDIG gebeurt er iedere week iets op de tribune waarbij het om een medische incident gaat
het is niet te geloven
ik ga zelfs nu twijfelen of er echt iets aan de hand is
Frikadellen zeggen alleen debielen, graag in het vervolg met n uitspreken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:20 schreef Zipportal het volgende:
Op de Van Persie tribune worden nu frikadellen met slagroom uitgedeeld. @:3rr0r
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:23 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Zou het door de covid vaccins komen?
Eens, ik zit er zelfs aan te denken om hem daar een note voor te geven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Frikadellen zeggen alleen debielen, graag in het vervolg met n uitspreken.
Ah, misschien komt het daardoor dat ik zo negatief schijn te zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder pilletjes hou ik dit echt niet uit.
Hij heeft een note allergie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eens, ik zit er zelfs aan te denken om hem daar een note voor te geven.
Dat zie je vaak bij grote denkers.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
ik heb dat vaccin zelf nooit in me laten spuiten
ik vertrouwde het voor geen meter
Als je besluit neer te vallen, doe het wel op een moment dat we een beetje onder druk staan zodat vPersie een tactische bespreking kan doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben gevaccineerd en heb ook boosters genomen dus binnenkort zal er wel een wedstrijd stop worden gelegd voor mij.
Ik zit mobiel, heggenschaar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Frikadellen zeggen alleen debielen, graag in het vervolg met n uitspreken.
top 3? dat zou echt slecht zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:27 schreef boekenwurm66 het volgende:
Ueda en Steijn gaan je samen naar de top 3 schieten in ieder geval
Staat genoteerd. Mag het ook in potjes tegen Telstar ofzo, of heb je er dan vertrouwen in dat het sowieso wel goed komt en mag in alleen in de EL neervallen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je besluit neer te vallen, doe het wel op een moment dat we een beetje onder druk staan zodat vPersie een tactische bespreking kan doen.
Ik zeg toch niet dat dat goed genoeg is?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
top 3? dat zou echt slecht zijn
top 2 is het minimale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |