Nou ja, ze zou hem op zich wel kunnen geven, maar dan is eens gegeven, altijd gegeven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:02 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik denk ze naar de achterkant van het station ging om wat mannen af te werken, maar lijkt me wel lastig om dan geen hoofd te kunnen geven
Zo praat je niet over mijn moeder he.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:02 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik denk ze naar de achterkant van het station ging om wat mannen af te werken, maar lijkt me wel lastig om dan geen hoofd te kunnen geven
Zo praat je niet over mijn moeder he.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nou ja, ze zou hem op zich wel kunnen geven, maar dan is eens gegeven, altijd gegeven.
Zo praat je niet over mijn moeder he.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:08 schreef Filosoofert het volgende:
Da's ook toevallig, ik had ook een droom over jouw moeder
Ej vriend alles ging met superveel respect hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mijn moeder he.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 16:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mijn moeder he.
Dankjewel lieve jongenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:32 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ej vriend alles ging met superveel respect hoor
Gast doe normaal over Mirandaquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:08 schreef Filosoofert het volgende:
Da's ook toevallig, ik had ook een droom over jouw moeder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |