Het gaat steeds over de Donbas, maar wat is het plan met de bezette gebieden in de Cherson en Zaporizhia oblasten?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:55 schreef ExTec het volgende:
Nou zeg. Hij heeft het toch maar weer ff voor elkaar. Putin wil gewoon geen water bij de wijn doen.
Wie had dat kunnen weten?
[ x ]
En Poetin gebruikt Trump om de Europese schoolkindertjes in het gareel te slaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:55 schreef ExTec het volgende:
Nou zeg. Hij heeft het toch maar weer ff voor elkaar. Putin wil gewoon geen water bij de wijn doen.
Wie had dat kunnen weten?
[ x ]
Ga je het nou over inhoud hebben?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:00 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het gaat steeds over Donbas, maar wat is het plan met de bezette gebieden in de Cherson en Zaporizhia ontlasten?
Voorlopig lukt het "daddy" niet eens om dat "gareel" duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
En Poetin gebruikt Trump om de Europese schoolkindertjes in het gareel te slaan.
Braaf luisteren naar jullie 'daddy', Europeanen!
Dom? Ik vind het fucking dom dat je niet inziet waar Trump en Poetin mee bezig zijn. Oke Trump heeft nog niet massaal tegenstanders laten vermoorden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:33 schreef VEM2012 het volgende: [..] De domheid van de laatste alinea laat in even voor wat deze is… Waarom zou de EU het probleem Oekraïne willen importeren? Alsof we niet problemen zat hebben. Voor de gewone burger is dat een heel slecht idee.
Klopt. De economische afbraak / neergang gaat gestaag door.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:03 schreef oheng het volgende:
Toch bijzonder dat er brandstoftekorten zijn bij tankstations in rusland. Aangezien rusland 1 groot tankstation is, en verder niets.
Zo lang dat velen nog niet duidelijk is of ontkend wordt hoe terminaal we onszelf afhankelijk hebben gemaakt van het Trumpistische VS, is dat helaas nodig. Zo lang het niet eens een onderwerp van belang is in deze verkiezingen, is dat nodig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Voorlopig lukt het "daddy" niet eens om dat "gareel" duidelijk te maken.
Maar ik weet het, serial-janken over hoe erg het allemaal wel niet is, is je nieuwe spiel. Duidelijk.
Vermoeiend.
Jawel. Iets van 500 jaar uit mijn hoofd. En 4 jaar presidentschap uiteraard. Come on!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:41 schreef ExTec het volgende: [..] Waren je eigen woorden he? Inzake iets waar ook geen tijdspad was vermeld. En welke 4 jaar heb jij het over? Zolang heeft trump niet eens meer.
Dat, zoals ze al zo vaak hebben aangetoond.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:08 schreef RotatoR het volgende:
Een vredesverdrag met rusland is niets waard.
[ x ]
Ja, zoals ik 4 dagen geleden al zei: de écht belangrijke bijeenkomst is afgelopen woensdag gehouden in het kremlin.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Klopt. De economische afbraak / neergang gaat gestaag door.
Maar we moeten nu eenmaal ff door dit gekrakeel heen, kunnen we het weer over de inhoud gaan hebben.
Geen idee waar je dit vandaan hebt. Misschien ergens lokaal, dat kan altijd. Maar verder…quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:03 schreef oheng het volgende:
Toch bijzonder dat er brandstoftekorten zijn bij tankstations in rusland. Aangezien rusland 1 groot tankstation is, en verder niets.
De vergelijking met Hitler is gewoon dom en lui.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:05 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dom? Ik vind het fucking dom dat je niet inziet waar Trump en Poetin mee bezig zijn. Oke Trump heeft nog niet massaal tegenstanders laten vermoorden.
Maar beide spelen het spel als dictators.
Maar de rest van je post maakt het duidelijk. Pure egoïsme.. als ik het maar goed heb..
Oekraïners zijn ook burgers die recht hebben op vrijheid.
En kom niet aan dat Trump en Poetin voor het volk opkomen, want dat is een wassen neus. Net zoals Wilders hier..
Anyway ik duik lekker het zwembad, want nog een voordeel van de oorlog gevonden. Geen dronken Russen op vakantie in Egypte.
putin past precies in t rijtje met hitler, dat niet zien dat is pas lui.. en vooral domquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De vergelijking met Hitler is gewoon dom en lui.
En verder ben ik het helemaal eens met dat Oekraïners vrij moeten zijn. Maar daarvoor hoeven ze niet bij de EU.
Poetin gaf Trump precies wat hij wilde horen; hij zei dat als Trump toen president was, deze oorlog nooit was begonnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:19 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, zoals ik 4 dagen geleden al zei: de écht belangrijke bijeenkomst is afgelopen woensdag gehouden in het kremlin.
Zoals gewoonlijk is alles wat met trump te maken heeft niets meer dan kinderachtig, stompzinnig theater.
Het valt me wel tegen dat putin trump niet een of andere prijs heeft aangeboden, "Ridder in de Orde Van Josef Stalin", of zoiets.
Paar weken geleden was ik er nog en er is werkelijk niets wat daar wijst op economische malaise. Tanken was geen probleem. De winkels liggen vol (terwijl er veel wordt verkocht). Ja, ook Westerse bedrijven zijn nog vol actief daar. Soms onder een schuilnaam, maar meestal niet eens. Restaurants zitten vol. En je kan er uitstekend eten. Er wordt gebouwd als een malle. De wegen liggen er top bij (niveau Nederland, dus beter dan België en Duitsland). Enz.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Klopt. De economische afbraak / neergang gaat gestaag door.
Geen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:42 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Tegen beter weten in maar: welke concessies heeft Rusland al voorgesteld?
Waarom ben je zo defensief.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geen idee waar je dit vandaan hebt. Misschien ergens lokaal, dat kan altijd. Maar verder…
Mao, Stalin en Hitler zijn de drie grootste massamoordenaars van de recente historie. In die volgorde. Waarbij Mao en Stalin zo verschrikkelijk tekeer zijn gegaan dat we puur moeten schatten en daar zo 10 miljoen naast kunnen zitten. 10 miljoen!!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 13:26 schreef TLC het volgende:
[..]
putin past precies in t rijtje met hitler, dat niet zien dat is pas lui.. en vooral dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |