Wie weet. Het zou mij verbazen als Oosting de kerst haalt. Maar aangezien er nog geen nieuws is dat hij is ontslagen krijgt hij nog wel een paar wedstrijden de kans.quote:Op maandag 1 september 2025 12:17 schreef DrMarten het volgende:
Ten Hag ontslagen bij Leverkussen, ik zie kansen
Voor Ajax misschien. Denk niet dat hij voor Twente te betalen is.quote:Op maandag 1 september 2025 12:17 schreef DrMarten het volgende:
Ten Hag ontslagen bij Leverkussen, ik zie kansen
Is zijn marktwaarde nog steeds zo hoog nadat hij bij 2 clubs achter elkaar er snel uit is gegooid?quote:Op maandag 1 september 2025 18:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor Ajax misschien. Denk niet dat hij voor Twente te betalen is.
Hij heeft schijnbaar een nieuw huis tussen Enschede en Oldenzaal, dus gewoon binnenhalen die ventquote:Op maandag 1 september 2025 18:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor Ajax misschien. Denk niet dat hij voor Twente te betalen is.
Wat een soapquote:Op maandag 1 september 2025 21:01 schreef Momo het volgende:
Hilgers heeft koffers voor niets gepakt
FC Twente-verdediger Mees Hilgers kan de overgang naar Stade Brestois vergeten. De clubs waren eruit, maar er is te weinig tijd voor de medische keuring. Dat schrijft Voetbal International.
"Het is even hectisch nu. Alles kan nog afketsen, maar hopelijk komt dit goed", zei hij eerder deze maandag tegen het blad. Dat komt het dus niet. In Frankrijk is de window sinds 20.00 uur gesloten en het bleek niet mogelijk om alles voor die tijd nog te regelen.
Of Hilgers daadwerkelijk terugkeert in Enschede is nog maar de vraag. Volgens technisch directeur Jan Streuer zijn er nog opties uit landen waar de transfermarkt nog open is, maar er ligt nog geen concreet bod voor Hilgers uit één van die landen.
Het is een beetje in zn bol gestegen sinds hij international is.quote:
Heeft dan dus toch water bij de wijn gedaan, nice.quote:
Dit is toch een kwaliteitsarme selectie, die Streuer en eerder Bruggink hebben samengesteld? Ik snap echt niet waar die eisen aan Oosting op zijn gebaseerd.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:49 schreef Hugo862 het volgende:
Het lag in de lijn der verwachting. Het liep al een tijd niet lekker en een lijn omhoog was niet te zien. Ik had eigenlijk verwacht dat Oosting vrij kort na de laatste wedstrijd zou worden ontslagen. Nadat hij afgelopen maandag had overleefd dacht ik dat hij nog een paar wedstrijden zou blijven. Blijkbaar dus niet.
Ten Hagquote:Op donderdag 4 september 2025 19:41 schreef tcr het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)e-seizoensstart.html
Wie gaat de kar trekken!
Eigen straatje schoonvegen met Streuer en niet hoeven toe te geven dat er aan belachelijke kapitaalvernitiging is gedaan is altijd de makkelijke weg .quote:Op donderdag 4 september 2025 19:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is toch een kwaliteitsarme selectie, die Streuer en eerder Bruggink hebben samengesteld? Ik snap echt niet waar die eisen aan Oosting op zijn gebaseerd.
Zerrouki, Van den Belt, Hlynsson, Kjolo, Verschueren en dan Weidmann straks.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eigen straatje schoonvegen met Streuer en niet hoeven toe te geven dat er aan belachelijke kapitaalvernitiging is gedaan is altijd de makkelijke weg .
Ik volg niet alles meer van Twente en het is zeker een kwaliteitsarme ploeg. Maar het is nu wel heel inspiratieloos. Zaterdag die wissel van vdBelt na 40 minuten om vervolgens er toch af te gaan tegen 10 man, dan verlies je wel echt je geloofwaardigheid.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zerrouki, Van den Belt, Hlynsson, Kjolo, Verschueren en dan Weidmann straks.
Een middenveld zonder hartslag. Schuld van Oosting!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |