Oh hoopte voor iets anders.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeetje karzaiga je naar de dokter?
Maagd (van sterrenbeeld)quote:
Ja, zeker en ik heb nu een lange broek aan, want in korte broek naar een uitvaart vind ik een beetje not done..quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:51 schreef Ama het volgende:
Fijn dat het weer een beetje kan afkoelen binnen.
Dat is een vereiste om op FOK! te mogen posten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maagd (van sterrenbeeld)
Ben ik ook ( van sterrenbeeld)
Ja dan is een lange broek wel wat netter.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, zeker en ik heb nu een lange broek aan, want in korte broek naar een uitvaart vind ik een beetje not done..
Jij bent ook maagd?quote:
oh.. *vertrekt van Fok!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een vereiste om op FOK! te mogen posten.
je moet ook niet achter me zoekenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit had ik niet achter je gezocht
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet ook niet achter me zoeken
Too soonquote:
Jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ga ik vandaag nog dingen vergeten in te pakken?
*gaat mee*quote:
Dat merk je wel als je het nodig hebtquote:
quote:
Je lenzendopjesquote:
Vooral benzinepompen waar je de gekste dingen kunt kopen, dat is een Iers dingetje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Ierland schijnt ook winkels te hebben, mocht je iets vergeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |