Klinkt als een doorsnee campingwinkelquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vooral benzinepompen waar je de gekste dingen kunt kopen, dat is een Iers dingetje.
Opvallend veel gebak, brood, opblaasspeelgoed voor in het zwembad en koekjes trouwens.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vanavond uit eten voor mijn verjaardag
Ik ben Tweelingen. En die zijn allebei maagdquote:
hmm wat naar joh ineens. Voor wanneer heb je nu een afspraak?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
je moest blijkbaar een afpraak maken en ben weer terug gefietst en heb een zalfje bij het kruidvat gehaald, maar ik heb het goed te pakken
Ik ben Vissen maar die lust ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
Ik ben een weegschaal wat op zich wel een grappig sterrenbeeld is voor een Kirby.
maandag maar naar de huisartsquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm wat naar joh ineens. Voor wanneer heb je nu een afspraak?
Mijn god, Trump is echt totaal incompetent.quote:De Oekraïense president Zelensky zegt
dat hij maandag op uitnodiging afreist
naar Washington voor een ontmoeting met
president Trump.
Zijn telefoongesprek met de Amerikaanse
president na afloop van de Alaska-top
duurde naar eigen zeggen ruim anderhalf
uur."Het was een lang en inhoudelijk
gesprek",schrijft Zelensky op X.Een
deel van het gesprek was ook met andere
Europese leiders.
Zelensky zegt dat hij het voorstel van
Trump voor een gesprek met de VS en
Rusland steunt.Het Kremlin ontkent dat
daarover is gesproken.Een adviseur van
Poetin ontkent dat het onderwerp aan de
orde is geweest op de top in Alaska.
Morgenochtend vroeg.quote:
Je tandpasta danquote:
Ja, dat zou ik graag voor willen zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat merk je wel als je het nodig hebt
Wel logisch, want je gaat je eigen soortgenoten natuurlijk niet opeten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben Vissen maar die lust ik helemaal niet.
Gelukkig is er geen sterrenbeeld KIEEEEPquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel logisch, want je gaat je eigen soortgenoten natuurlijk niet opeten.
Nee, dat zou wel een ramp zijn. In China hebben ze wel de haan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is er geen sterrenbeeld KIEEEEP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |