abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218512816
Halverwege September ga ik een midweek naar het dierenbos in vinkel op vakantie. Ik ga in mijn eentje en ik vroeg me af of mensen wat tips konden geven om in de buurt te gaan kijken. Ik heb waarschijnlijk geen auto tot mijn beschikking maar wel een fiets, ik wandel ook graag en veel.

Mijn doel is niet perse om heel actieve dagen te plannen, ik wil ook gewoon lekker nietsen en gewoon relaxen.

Kom maar op met die tips!
pi_218514980
Maaskantje is een half uur fietsen, de Abdij van Berne ook, het centrum van denbosch 40. Als je fietsen en natuur echt leuk vind ligt Kampina en de Loonse en Drunense duinen op 1.5 uur fietsen (28km)
pi_218533980
Er ligt ook een sterrenwacht in de buurt maar ik weet niet of dat je ding is :)
pi_218566162
oh ja halley ligt daar in de buurt, dat is al even geleden dat ik daar geweest ben, goede tip dank je wel!
pi_218566361
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:49 schreef tetsuo-shima het volgende:
oh ja halley ligt daar in de buurt, dat is al even geleden dat ik daar geweest ben, goede tip dank je wel!
Halley is leuk ja :D

In Rosmalen heb je nog de zandverstuiving als je niet al te ver wil fietsen voor wat natuur en je kan natuurlijk mooi wandelen langs de Maas.

In Heeswijk Dinther is nog een kasteel te zien.

De binnenstad van Den Bosch is mooi, maar ook bijvoorbeeld Megen is een mooi dorpje waar verder niks te doen is.

En in Nuland ligt nog een hoerenkiet, moet wel je ding zijn :')

Wil je iets specifieks weten hoor ik het graag.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_218566467
ik kom eerlijk gezegd zelf ook uit de buurt haha, 10km van vinkel vandaan. maar ik zocht eigenlijk vooral tips uit de buurt waar ik zelf niet meer zo snel aan zou denken.
zeg maar het tourist in eigen buurt princiepe. wandelplekken als de zandverstuiving is een goede ja.dank je wel.
hoerenkiet is dan weer niet helemaal mijn ding maar dat mag de pret niet drukken haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')