Die groene is mooi, maar welke zal comfortabeler zitten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Of:
bosgroen
[ afbeelding ]
of kastanje bruin
[ afbeelding ]
Kastanjebruin, deze heeft ook een verstelmogelijkheid bij de borst, dus kan ie nog beter op maat worden geregeldquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Of:
bosgroen
[ afbeelding ]
of kastanje bruin
[ afbeelding ]
Geen hapjes vandaag?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:48 schreef LTVDK het volgende:
Heul de dag op zolder klussen is wel slecht voor de stapjes
volgens de 4ebe mag dat niet iddquote:
Zagen voor gevulde magen?quote:
hij kan op een komkommer knagenquote:
quote:
komt door die rot bril.quote:
toch maar eens een verse kopen danquote:
Dat heb ik ook gedaan. Maar de glazen waren niet goed en moet nu woensdag terug.quote:
hmmquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan. Maar de glazen waren niet goed en moet nu woensdag terug.
Ik heb nu m’n “oude” bril weer op. Zonnebril was redelijk oké dus die mocht ik houden tot de meting.
Zat 5 graden gedraaid. Prutsers…quote:
Is elke uitgekotste dooie lul maar wereldleider tegenwoordig of zo?quote:Waarschijnlijk is Loekasjenko, een trouwe bondgenoot van Rusland, een van de laatste wereldleiders met wie Trump spreekt voor zijn ontmoeting met Poetin.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zat 5 graden gedraaid. Prutsers…
das wel ernstige foutquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zat 5 graden gedraaid. Prutsers…
*Kijkt naar types als Trump, Putin, Erdogan, Xiquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
#werkenbijdenos
[..]
Is elke uitgekotste dooie lul maar wereldleider tegenwoordig of zo?
Heeft mijn vader ook weleens gehadquote:
Fair enoughquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Kijkt naar types als Trump, Putin, Erdogan, Xi
Ik denk het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |