SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
Jij hebt liever zo'n ding van 3 meter hoog?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
duizend
Zouden ze kunnen vliegen? daar heb ik even niet aan gedacht
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt liever zo'n ding van 3 meter hoog?
[ afbeelding ]
Kan die vliegen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt liever zo'n ding van 3 meter hoog?
[ afbeelding ]
nah zullen vast volwassen beren zijn met scherpe tandenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of duizend van zulke pluizige beestjes en dan nog 1000x kleiner
[ afbeelding ]
vroeg nogquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
ga met een vriendin eten maar het is al bijna 7 uur en ze heeft nog niet gereageerd hoe laat
Is dat diezelfde vriendin weer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
ga met een vriendin eten maar het is al bijna 7 uur en ze heeft nog niet gereageerd hoe laat
Ja muggen vermoorden miljoenen mensen per jaar en beertjes net een handvolquote:
moet die er af ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:58 schreef LTVDK het volgende:
Net wel vol in mijn duim gesneden, was geconcentreerd tapijttegel aan het snijden en werd opeens gebeld waardoor ik even 'schrok' en dat met doorschoot mijn duim in
Je kunt jezelf wel overtreffenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Net een kwartier over gedaan om op het woord 'overstijgen' te komen. Top.
Neequote:
Ik kan je over twee maanden ook wel (een deel van) mijn vinger opsturen.quote:
ja graagquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan je over twee maanden ook wel (een deel van) mijn vinger opsturen.
weet je het zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |