mja, niet mijn probleem, ik neem aan dat die schilder jongens weten wat ze doenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lijkt mij niet handig met deze temperatuur
quote:
ja, dat wel beetjequote:
Poh Hitster ruikt ook lekker met al die nieuwe kaartjes.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuwe vloerbedekking
Nieuwe matrassen
Nieuwe boeken
Nieuwe tijdschriften
Pa is 79 geworden vorige week, ma is 77.quote:
uhm, 73 en 71 geloof ik. als ze nog geleefd haddenquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, 73 en 71 geloof ik. als ze nog geleefd hadden
nou, jij kunt er verder weinig aan doenquote:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, jij kunt er verder weinig aan doen
Dat zit hier echt te ver weg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Tijd om weer een keertje bij de Leen Bakker aan die rollen vloerbedekking te snuiven.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:35 schreef Karzai het volgende:
https://www.onlineverf.nl/advies/buiten-schilderen-temparatuur/
denk dat het met een metalen railing iets anders ligtquote:Niet de verf is de oorzaak, maar de aanwezigheid van lucht in het hout.
74 en 72 ofzo, als ze er nog leefdenquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Tijd om weer een keertje bij de Leen Bakker aan die rollen vloerbedekking te snuiven.
Samen met mijn broer en zijn vriendin. We gaan rondtrekken en zo heel Noord-Ierland zien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of tof![]()
Alleen? Wat ga je er doen?
Ja, hier staat ie ook alweer aan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik de ventilator uit zet wordt het wel meteen warm ja
Dat is wel heel cute.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:45 schreef gianni61 het volgende:
mijn buren waren maandag 65 jaar getrouwd. Die mensen zijn echt stokoud.
Tot wanneer blijf je?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Samen met mijn broer en zijn vriendin. We gaan rondtrekken en zo heel Noord-Ierland zien.
Gaaf!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Samen met mijn broer en zijn vriendin. We gaan rondtrekken en zo heel Noord-Ierland zien.
Is ook wel beetje naar om te lezen dat anderen hier dezelfde leeftijd als mijn ouders hebben/hadden als ze nog zouden leven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:45 schreef Ama het volgende:
Als ik maar niemand verdrietig maak ofzo met die vraag want dat is niet mijn bedoeling.Gewoon nieuwsgierig zoals ik dat wel vaker ben.
dit klinkt bekendquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:45 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]![]()
Herkenbaar. Als ik bijv. de geur van tape of plastic ruik...
ja, het is toch iets dat de meeste mensen niet halen.quote:
tof luctorquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geur maakt emoties losquote:
Ja nou ja ik heb daar niet zo bij nagedacht maar goed ik heb zelf ook geen moeder meer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Is ook wel beetje naar om te lezen dat anderen hier dezelfde leeftijd als mijn ouders hebben/hadden als ze nog zouden leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |